سرویس ها و قابلیت های بلوبانک در یک نگاه

بلوبانک، یکی از استارت‌‌آپ‌‌های پیشرو‌ در ارائه خدمات جامع بانکداری دیجیتال در ایران است که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ با حمایت بانک سامان و با زیرساخت مستقل آغاز به کار کرد.

حتما اسم بلوبانک را شنیده‌اید و بیلبوردهای آن را در سطح شهر دیده‌اید. بلوبانک یک بانک کاملاً موبایلی است که با حمایت بانک سامان، خدمات بانکی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این بانک کاملاً موبایلی، نیاز به حضور در شعبه برای دریافت خدمات بانکی را کاملاً برطرف کرده است و مشتریان در یک تجربه جدید می‌توانند در هر ساعت و هر مکانی در ایران، تنها با چند کلیک، سریع و ساده و امن افتتاح حساب کنند و بسیاری از امور بانکی را به راحتی انجام دهند.

بلوبانک چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد؟

  • باز کردن حساب بدون کارمزد و رایگان : در بلوبانک برای باز کردن حساب هزینه‌ای به عنوان کارمزد دریافت نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حتی بدون یک ریال موجودی و تنها با احراز هویت، حساب باز کنند.
  • ارسال رایگان کارت بانکی به سراسر کشور : کاربران بلوبانک پس از انجام ثبت‌‌نام و احراز هویت، کارت بانکی خود را به صورت کاملا رایگان دریافت می‌کنند.
  • فعال‌سازی و مسدود کردن موقت و آنلاین کارت : مراحل دریافت و فعال‌سازی رمزهای کارت و همین‌طور مسدود کردن موقت آن به شکل آنلاین و از طریق برنامه بلوبانک انجام می‌شود.
  • انتقال هوشمند: بلوبانک با استفاده از قابلیت انتقال هوشمند به صورت خودکار و با توجه به مبلغ تراکنش شما، نوع تراکنشی که مناسب‌تر (پایا، ساتنا و…) است را پیشنهاد خواهد داد.
  • کارت به کارت با یک کلیک: برای انتقال وجه از طریق اپلیکیشن بلوبانک به CVV2، رمز دوم و تاریخ اعتبار کارت نیازی ندارید و همه چیز تنها با یک کلیک قابل انجام است.
  • پرداخت خودکار قبوض: با اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید قبض‌های خدماتی (آب، برق، گاز) و قبوض تلفن را به سادگی پرداخت نمایید و با تعیین سقف مجاز برای هر قبض، عملیات پرداخت را به بلوبانک بسپارید.
  • خرید با QR کد: هنگام خرید از فروشگاه‌ها، خرید وسایل یا خدماتی که QR کد دارند می‌توانید به جای استفاده از کارت به کارت، کارت بانکی یا پول نقد، از بخش پرداخت سریع بلوبانک استفاده کنید و مبلغ مورد نظر را با اسکن کردن QR کد پرداخت کنید.
  • تغییر رمز اول: با بلوبانک برای تغییر رمز اول خود نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز ندارید و می‌توانید رمز اول کارت خود را در اپلیکیشن بلوبانک تغییر دهید.
  • امکان دسته بندی اتوماتیک تراکنش: اپلیکیشن بلوبانک در قسمت «تراکنش‌ها» مبالغ پرداختی شما را به صورت خودکار دسته‌بندی می‌کند و در دسته‌های خرید روزانه، کافه و رستوران، رفت‌و‌آمد، خانه و کاشانه، زیبایی و سلامت، شارژ و قبض، مد و پوشاک، پس‌انداز و سرمایه، ورزش و تندرستی، هدیه و خیریه، انتقال وجه، برداشت نقدی و … قرار می‌دهد.
  • امکان انتخاب رنگ کارت: با بلوبانک می‌توانید رنگ کارت بانکی خود را از میان رنگ‌های آبی، قرمز و سبز انتخاب کنید و کارت بانکی دلخواه خود را داشته باشید.

بلو بانک

  • پشتیبانی درجه یک : پشتیبان‌های بلوبانک همگی کارشناسان بانکی هستند که با صبر و حوصله پاسخ تمامی سوال‌ها و چالش‌های کاربران را می‌دهند. امکان صحبت با تیم بلولاین حتی برای کسانی که مشتری بلوبانک نیستند هم فراهم است. بلولاین به عنوان یک تیم پشتیبان در بیست و چهار ساعت شبانه روز و در تمام طول هفته پاسخگوی کاربران است. پشتیبانی بلوبانک به صورت چت (در اپلیکیشن یا وب سایت)، ایمیل و تماس تلفنی در دسترس است.

چگونه می‌توان بلوبانکی شد؟

برای اینکه علاقه‌مندان بتوانند در بلوبانک ثبت‌نام کنند لازم است تا مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود را تا مرحله پایانی انجام دهند.

ثبت‌نام و انجام همه مراحل احراز هویت تنها از طریق اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌شود. برای این کار لازم است تا افراد پس از نصب برنامه، این مدارک را داشته باشند :

  • ارسال تصویر کارت ملی (برای کارت ملی‌های قدیمی، کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند)
  • داشتن یک خط تلفن همراه که به نام خود فرد باشد

پس از تایید احراز هویت، ثبت‌نام فرد نهایی می‌شود. بازکردن حساب در اپلیکیشن بلوبانک در کمتر از ۷ دقیقه به پایان می‌رسد و کار بررسی مدارک، احراز هویت و فعال شدن حساب (در صورت تایید استعلام بانک مرکزی) در کمتر از ۲ ساعت انجام می‌شود.

 

1 نظر
  1. حسن رمضانی می گوید

    کدمعرف ثبت نام بلوبانکM2L66a

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.