آشنایی با آخرین محصولات خلاقانه سابین تجارت آریا

شرکت سابین تجارت آریا، محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای مثل کارت هدیه مجازی با قابلیت افزودن صوت، محصول جامپر به عنوان بسته‌ای از خدمات طراحی سایت تا سئو و درگاه پرداخت و بن کارت ارائه می‌دهد.

در قسمت اول گفت و گوی عصربانک با فرهاد وکیلیان، مدیرعامل سابین تجارت آریا که اخیراً منتشر شد با تحولات این شرکت در 2 سال اخیر آشنا شدیم، در قسمت دوم این گفت و گو، محصولات و راهکارهای خلاقانه سابین تجارت آریا را مورد بررسی قرار دادیم.

مدیرعامل سابین تجارت آریا در بخش دوم گفت و گو با عصربانک درخصوص اقداماتی که در ماموریت جدید شرکت انجام شده توضیح داد:« در ماموریت جدید سابین تجارت آریا ابتدا سرویس‌ها و محصولات پایه‌ای مثل POS، IPG  ، صندوق فروشگاهی، کیف پول و…، مطابق با یک شرکت PSP و با ساختار و زیرساخت آن عملیاتی شده است، با این تفاوت که سابین تجارت آریا، چهار شریک تجاری دارد و می‌تواند از پکیج‌ها و سرویس‌های آنها بر اساس نیاز بازار استفاده کند. زمانی که این سرویس‌ها ارائه شد، شرکت تصمیم گرفت که سرویس‌های ارزش افزوده را به آنها اضافه کند و ارائه سرویس‌های کارت را در برنامه گذاشت و از محصول کارت هدیه و بن کارت رونمایی شد. همچنین سرویس‌های دیجیتال صدور کارت بانکی نیز در دستور کار می‌باشد. علاوه بر این فرآیند عملیات صدور کارت از بانک به شرکت در حال انتقال است.»

او گفت: « در حوزه کارت عملا 16 سرویس مختلف بر روی سوییچ صادرکنندگی سابین تجارت آریا تعریف شده است و عملا سرویس کارت شرکت کامل است مانند کارت‌هایی که یک حساب به چندین کارت متصل است، کارت closed-loop نقدی و اعتباری، حتی می‌توان گفت عملا سرویس‌هایی بیش از آنچه در بازار نیاز است، درشرکت سابین تجارت آریا ارائه می شود.»

ارائه درگاه پرداخت و ورود به صفحه اول گوگل با محصول جامپر!

مدیرعامل سابین تجارت آریا درباره راهکار جامپر گفت:« سرویس دیگری در حوزه CNP با نام “جامپر” راه اندازی شده است. این یکی از کارهای خلاقانه سابین تجارت آریا است. در حوزه پرداخت همه شرکت‌های پرداختی، IPG ارائه می‌دهند، ولی سابین تجارت این سرویس را کمی جذاب تر کرده است. در راهکار جامپر علاوه بر درگاه پرداخت به متقاضیان، خدمات طراحی سایت و سئو ارائه می‌شود تا در روز اول وارد صفحه اول گوگل شوند و این یک تضمین است. یعنی به جای اینکه به کسب و کاری صرفا درگاه ارائه شود، صفر تا صد طراحی سایت، سئو، فروشگاه ساز و درگاه را در اختیار آنها در قالب یک بسته  قرار می‌دهیم و در کنار آن لینک پرداخت نیز ارائه می‎شود که طبیعتا این راهکار برای پذیرنده‌ها جذاب تر است.

فرهاد وکیلیان

کارت هدیه با قابلیت افزودن صوت!(صدایت را هدیه بده….)

وکیلیان درباره محصول کارت هدیه توضیح داد:« کارت هدیه مجازی یکی از سرویس‌های نوین سابین تجارت آریا است. کارت مجازی در دنیا مرسوم است ولی سابین تجارت آریا به جای فرستادن کارت هدیه سنتی به کاربران، لینک کارت هدیه شتابی مجازی را با حفظ شکل اصلی کارت ارسال می‌کند که بدون شارژ می باشد و قابلیت شارژ پس از ارسال از مزیت‌های آن است. کارت مجازی در حقیقت با شکل و شمایل کارت هدیه برای فرد ارسال می شود که می‌توان روی این کارت صوت گذاشت. همچنین امکان اضافه کردن موسیقی مورد علاقه نیز به این سرویس خلاقانه وجود دارد.»

یکپارچه کردن راهکارها و محصولات

مدیرعامل سابین تجارت آریا افزود:« هدف شرکت سابین تجارت آریا از اینکه سیستم‌های مختلفی را با دیدگاه دیجیتال راه اندازی می کند این است که این خدمات را به هم متصل کند. معنی اکوسیستم، داشتن تعداد زیادی سرویس روی یک اپلیکیشن نیست. اینکه چندین سیستم داشته باشید اما به هم متصل باشند معنای اکو سیستم را نشان خواهد داد. این هدف غایی ما است. اینکه کیف پولی داشته باشیم که به کارت اعتباری فرد متصل باشد و از یک مخزن استفاده کنند به معنای پیاده کردن اکوسیستم در سابین تجارت آریا خواهد بود. اکنون در شرکت در پی این هستیم و سرویس های متعدد را با دیدگاه اتصال به هم فعال می‌کنیم. بخش زیادی از این کار انجام شده و این کار ادامه خواهد داشت.»

550 سال سابقه  در صنعت پرداخت!

وکیلیان درباره سابقه هیات مدیره و همکاران سابین تجارت آریا خاطر نشان کرد:«ما در سابین تجارت آریا 550 سال سابقه پرداخت داریم. یعنی مجموع همکاران که حدود 80 نفر هستند به طور متوسط نزدیک به 7سال سابقه کار پرداخت دارند. اعضای هیات مدیره سابین تجارت آریا نیز دارای سابقه طولانی و مرتبط در حوزه پرداخت می باشند.»

خرید کلونی‌های تراکنش ساز

مدیرعامل سابین تجارت با اشاره به ماموریت‌های شرکت گفت:« نکته مهم دیگر که امروز جزء ماموریت‌های شرکت است سرمایه‌گذاری و خرید کلونی‌های تراکنش‌ساز است. یکی از ماموریت‌های سابین تجارت آریا خرید سهام این شرکت‌ها است تا در زنجیره ارزش بانک ایران زمین، شرکت‌هایی با  گردش مالی و ساختار دیجیتال و خلاقانه  وجود داشته باشند.»

راهکارهای سابین تجارت در راستای زنجیره ارزش بانک

وکیلیان در انتها خاطر نشان کرد:«سابین تجارت آریا صرفا کار پرداخت با دیدگاه دیجیتالی که مطابق با استراتژی بانک است را ارائه می‌دهد. بنابراین وقتی در مورد بانک دیجیتال سخن می‌گوییم عملا پرداخت آن نیز از این جنس است. بسیاری از سرویس های پرداختی شرکت در اپلیکیشن فراز بانک ایران زمین درحال عملیاتی شدن است. خدمات پرداخت VIP بانک نیز به عهده شرکت خواهد بود. این خدمات خاص و از جنس دیجیتال هستند. از این رو راهکارهای شرکت سابین تجارت آریا در زنجیره ارزش بانک قرار دارد.»

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.