دریافت کارت بانک دی در محل مشتری

کلیه دارندگان حساب در بانک دی می‌توانند کارت بانکی نقدی خود را در نشانی دلخواه خود دریافت کنند.

به منظور تسهیل امور و کاهش تردد مشتریان به شعب بانک دی، از این پس کلیه دارندگان حساب می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن « دی جت» یا با استفاده از سرویس اینترنت بانک « دی نت» ضمن افتتاح حساب، کارت نقدی خود را در نشانی دلخواه خود بدون نیاز به مراجعه به شعب بانکی دریافت کنند. و دریافت کارت بانک دی در محل مشتری امکانپذیر شده است.

به گفته محمود زمان‌زاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی، خدمات ارسال کارت بانکی برای مشتریان شامل کلیه افراد خواهد بود  اعم از اینکه قبلا در بانک دی افتتاح حساب کرده‌اند یا از طریق دی جت و یا دی نت اقدام به افتتاح حساب غیر حضوری می‌کنند.

وی گفت: حتی کسانی که تاریخ کارت بانکی آنان منقضی شده است نیز می‌توانند با استفاده از این روش کارت جدید خود را دریافت کنند.

زمان‌زاده در زمینه شیوه استفاده از این خدمت نوین بانکداری دیجیتال گفت: کلیه افراد می‌توانند اپلیکیشن دی جت را از سایت بانک دی بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود نصب و پس از احراز هویت غیرحضوری، در قسمت صدور کارت این برنامه، درخواست ارسال کارت را ثبت کنند.

معاون فناوری اطلاعات بانک دی تاکید کرد که کارت بانکی مشتریان به نشانی اعلامی آنان ارسال خواهد شد و مشتری پس از دریافت کارت باید برای فعال‌سازی کارت، در اپلیکیشن دی جت اقدام به فعال سازی آن کند.

منبع بانک دی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.