تبدیل شدن کالارسان رایان به برند برتر فروش اقساطی کشور

تامین کالا از مبدا محصول و فروش اقساطی سازمانی در قالب باشگاه مشتریان، نقطه تمایز کالارسان رایان است.

شرکت کالارسان رایان از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ رایانمهر، از سال 97 و با استفاده از تجربیات موفقیت آمیز همکاری با شرکت بیگ پلاس ترکیه با شرکت پارس پاداش و با هدف بومی سازی این تجربیات در کشور تاسیس شد.

این شرکت با تامین کالا از عرضه‌ کننده که خود تولید کننده و یا وارد کننده اصلی است، تضمین کیفیت کالا و بهترین گارانتی، سمت عرضه را برعهده می‌گیرد و در سمت خریدار، دو نوع خرید اقساطی و نقدی را پیشنهاد می‌کند؛ فروش نقدی از طریق سایت‌های شرکت کالارسان انجام می‌گیرد و فروش اقساطی، در قالب باشگاه رفاهی کارمندان موسسات و شرکت‌های طرف قرار کالارسان، با همکاری بانک‌های گوناگون قابل ارائه خواهد بود. ما در عصربانک برای آشنایی بیشتر با کالارسان رایان گفتگویی با حمید حسینمردی، مدیرعامل این شرکت داشتیم.

حسینمردی متولد 58 و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه علم و صنعت و MBA از دانشگاه تهران است. راه‌اندازی باشگاه مشتریان صباکارت آتیه‌سازان و تله‌کارت بانک دی، مدیرعاملی شرکت راهبرد عمران و صنعت و پارس پاداش رایان و در حال حاضر نیز مدیرعاملی کالارسان رایان از مهمترین فعالیت های او در سال‌های اخیر بوده است.

از ابتدای سال 99 بر اساس ابلاغی توسط گروه رایانمهر، ماموریت این شرکت به فروش اقساطی سازمانی در قالب باشگاه رفاهی کارمندان تبدیل شد.

مدیرعامل کالارسان رایان با اشاره به تجربیات به دست آمده از همکاری با شرکت‌های خارجی گفت:« در همکاری با شرکت بیگ پلاس ترکیه در اجرای پروژه باشگاه مشتریان ترکیش ایرلاین تجاربی بدست آوردیم که شامل چگونگی ایجاد پرتال، نحوه اجرای باشگاه مشتریان و بیش از 100 قرارداد با تولیدکننده و یا واردکننده عمده بود.»

حسینمردی

سازمان‌های همکار کالارسان رایان

حسینمردی افزود: « در حال حاضر پروژه‌های مختلفی در حال پیگیری و انجام است و با چندین مجموعه از جمله گروه فناوران مالی فراز، شاپ کارت بانک ملت، شرکت شریفا، شرکت انیاک و کارت خرید بانک گردشگری قرارداد داریم که از نظر تعداد پرسنل و اندازه شرکت جزء شرکت‌های بزرگ هستند و البته با چندین سازمان و شرکت سطح خرد دیگر نیز قرارداد داشته و همچنین تامین کننده کالا برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس هستیم.»

عرضه 276 دسته بندی در سایت‌های فروش نقدی

حسینمردی درباره فروش نقدی در کالارسان رایان گفت: « ما در کالارسان رایان با هدف تبدیل شدن به مولتی برند، فروش نقدی را به جای یک سایت از طریق چندین سایت و در سطح مصرف کننده نهایی پیگیری می‌کنیم.»

وی درباره جزییات کالاهای عرضه شده در این سایت‌ها نیز افزود:« دسته بندی‌های مختلفی از جمله کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف پول و چمدان و لوازم اداری را ارائه می‌کنیم و فقط کالاهای FMCG و پوشاک جزء محصولات سایت نیستند. البته در برنامه توسعه شرکت ورود به حوزه کالاهای تند مصرف نیز پیش بینی شده است.»

پیش بینی قرارداد 5000 میلیارد تومانی فروش

مدیرعامل کالارسان رایان در بخش دیگری از اظهارات خود درباره برنامه‌های پیش روی شرکت نیز گفت:« برای سال مالی آینده 5000 میلیارد تومانی فروش پیش بینی شده است که 90 درصد آن در سطح سازمانی و 10 درصد نیز در سطح مصرف کننده است.»

تبدیل شدن به برند برتر فروش اقساطی

وی افزود: «برای تحقق قرارداد 5000 میلیاردی، حداقل باید 20 قرارداد سازمانی با موسسات بزرگ داشته باشیم. حسینمردی هدف مهم شرکت را تبدیل شدن به برند برتر فروش اقساطی کشور عنوان کرد.»

تامین کالای با اصالت مهمترین چالش شرکت

حسینمردی رشد مناسب و آغاز به همکاری با شرکت‌ها و موسسات معتبر را مهمترین دستاورد این شرکت عنوان کرد و در خصوص چالش‌های پیش رو نیز گفت:« با توجه به تحریم‌ها و موانعی که از این بابت به وجود آمده تامین کالاهای با کیفیت و با اصالت از مهمترین مشکلات پیش رو است.

وی همچنین برآورده نمودن نیازهای همه اقشار جامعه را از جمله سختی‌های فعالیت فروش اقساطی عنوان کرد.»

مدیرعامل کالارسان رایان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، کمبود کالا و تامین به موقع آن را به عنوان چالش‌های دیگر شرکت عنوان کرد و گفت: « در شرایط تحریم شاهد خروج بزرگ شرکت‌های لوازم خانگی از کشور بودیم و این مساله موانعی در تامین به موقع کالاها ایجاد می‌کند.

حسینمردی با اشاره به افزایش استقبال از خریدهای اقساطی، این مساله را فرصتی برای توسعه فعالیت های کالارسان رایان عنوان کرد.»

وی درباره جزییات مبلغ سود تسهیلات بانکی خرید اعتباری نیز گفت: «بصورت پیش فرض و بر اساس قواعد جاری بانکی، فروش اقساطی با سود 18 درصد و بازپرداخت سه ساله انجام می‌شود ولی در حال رایزنی برای کاهش سود اقساط به 15 درصد بانکی هستیم.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.