بانکداری دیجیتال مهم‌ترین حوزه تمرکز بانک دی در سال 1401 است

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی افزایش سواد دیجیتال و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را مهم‌ترین افق پیش روی بانک دی در سال 1401 دانست.

 غلامرضا خلیل ارجمندی در نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک به تشریح الزامات موفقیت در برنامه‌های توسعه‌ای بانک دی پرداخت.

در این نشست که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، وی با تبیین اقدامات انجام‌شده در بانک گفت: با حرکت جهادی که از سال گذشته آغاز شد، با همت و همدلی جمعی همکاران از چالش‌های کلان بانک با موفقیت عبور کردیم.

وی افزود: امروز شرایط بانک دی در وضعیت پایداری قرار گرفته است که منتج به بهبود تصویر برند بانک در جامعه شده است.

رئیس هیئت‌مدیره بانک با تشریح الزامات توسعه‌ای پیش روی بانک در سال 1401 تصریح کرد: در سال آتی نظام بودجه‌ریزی، ترکیب منابع، بانکداری دیجیتال و ارتقای کیفیت سرمایه انسانی مهم‌ترین حوزه‌های تمرکز بانک دی است.

رئیس هیئت‌مدیره بانک دی با اشاره به لزوم توجه به حوزه بانکداری دیجیتال گفت: با تغییرات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات، امروز جنگ رقابتی در نظام بانکی دیگر بر سر جذب مستقیم منابع نیست بلکه رقابت بین اپلیکیشن‌های بانک‌ها است.

وی افزود: در سال جاری اقدامات مطلوبی در حوزه بانکداری دیجیتال در بانک دی عملیاتی شد که با توجه به اهمیت این حوزه، پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم‌ترین نقاط تمرکز بانک در سال آتی است.

منبع بانک دی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.