آخر پاییز از ایرانسل  iPhone13 جایزه بگیر

ایرانسل در جشنواره پاییزی خود جوایز شگفت انگیزی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

کیف پول دیجیتال یکی از خدماتی است که ایرانسل به مشترکان ارائه می دهد. حالا ایرانسل در جشنواره پاییزی خود برای استفاده از این خدمت جوایز متنوعی را در نظر گرفته است.

برای شرکت در این جشنواره از اول تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰مهلت دارید با شارژ کیف‌پول دیجیتال ایرانسل و خرید اشتراک اپلیکیشن پیشواز، در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی iPhone 13 شرکت کنید والبته به جزء آن از هدایای دیگری هم می‌توانید بهره‌مند شوید.

برای شرکت در این قرعه کشی فقط لازم است با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال خود، اشتراک ماهانه اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به‌مبلغ ۹ هزار تومان را خریداری کنید.

با خرید اشتراک ماهانه اپلیکیشن پیشواز ایرانسل از طریق شارژ کیف پول می‌توانید از هدایایی مثل 2 گیگابایت اینترنت هدیه، با اولین شارژ کیف‌پول دیجیتال به‌مبلغ حداقل ۱۰٫۰۰۰ تومان و تا ۲۵٪ شارژ هدیه شگفت‌انگیز دیجیتال (ویژه استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک) بهره‌مند شوید.

شارژ کیف دیجیتال ایرانسل بسیار ساده است و فقط لازم است به اپلیکیشن ایرانسل‌من رفته، یا #۱*۶* را شماره‌گیری کنید.

برای استفاده از کیف پول دیجیتال ایرانسل نیازی به داشتن رمزدوم نیست و شما به راحتی و با یک کلیک می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین از این طریق و با استفاده از اپلکیشن ایرانسل من و سایر اپلیکیشن‌های منتخب، می توانید بسته‌های اینترنت ایرانسل را آسان‌تر از همیشه فعال کنید. علاوه بر این شما می‌توانید با شارژ کیف‌پول دیجیتال خود از دنیایی از فیلم، موسیقی، بازی و کتاب در اپلیکیشن چارخونه، بهترین پیشوازهای تماس در اپلیکیشن پیشواز و سرویس پیام پیشواز ایرانسل نیز بهره‌مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.