مشارکت فعالانه بیمه دانا در پنل های تخصصی سندیکای بیمه گران

بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

این شرکت امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور و مشارکت فعالانه در همایش و پنل‌های تخصصی روز بیمه می‌کوشد از فرصت‌های پیشرو برای نهادینه کردن فرهنگ و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه استفاده کند.

 در پنل‌های تخصصی امسال سندیکای بیمه‌‎گران که در حاشیه همایش بیمه و توسعه برگزار می‌شود، روز  شنبه 13 آذر ماه جاری  پنل “توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی” از ساعت 15:30 دقیقه بعدازظهر به ریاست دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در سالن مصلی نژاد برگزار می‌شود.

 نقش صنعت بیمه در تاب‌آوری اقتصاد ملی، نقش قوانین، مقررات، نهاد‌ها و ساختار حاکمیتی در توسعه فرهنگ بیمه و نقش رسانه‌ها و شبکه فروش در تقویت فرهنگ بیمه، از سرفصل‌ها و مباحث ارائه شده در این پنل است.

 “استراتژی های رقابت پذیری ( ورود، واگذاری، ادغام و خروج) عنوان پنل تخصصی دیگری است که  روز یکشنبه 14 آذرماه جاری به دبیری حسین حسینی قائم‌مقام بیمه دانا از ساعت 16 بعد از ظهر در سالن مصلی نژاد برگزار خواهد شد.

در این پنل دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، توسعه و پژوهش بیمه دانا با ارایه مقاله‌ای در باره آخرين استراتژي‌های رقابت پذیری در صنعت بیمه مطالب ارزشمندی بیان خواهد کرد.

ادغام ها و تملک در صنعت بیمه، چالش‌ها و فرصت ها، ورود و خروج به صنعت بیمه و رقابت‌پذیری در آن، رویکردها و سیاست‌های تنظیم‌گر و استراتژی‌های شرکت‌های بیمه برای ارتقاء رقابت پذیری در صنعت بیمه نیز، از مباحث و عناوینی است که در این پنل توسط اعضا ارائه خواهد شد.

مشارکت فعالانه بیمه دانا در پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران

منبع بیمه دانا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.