روز اپلیکیشن با پات لایف

امروز روز اپلیکیشن است. روزی برای پاسداشت آنچه دنیای امروزمان را تغییر داده و به آن رنگ و بویی دیگر بخشیده است. حالا تصور جهان بدون اپلیکیشن ها محال شده، از اپلیکیشن های آموزشی، ورزشی و سلامت، ارتباطی و شبکه های اجتماعی گرفته تا ابزاری و خدماتی، پرداخت، سرگرمی و...

شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ارائه اپلیکیشن “پات لایف” بستری که تمام ابعاد زندگی انسان را در قالب یک اپلیکیشن پوشش دهد فراهم کرده است.

امروز “پات لایف” به عنوان نخستین اپلیکیشن موبایلی در بستر اکوسیستمی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی پای خود را از سوپر اپ ها نیز فراتر گذاشته است.

اپلیکیشن “پات لایف” در واقع با رویکردی متفاوت نسبت به سایر اپلیکیشن ها که بیشتر حول محور توسعه عرضی و تعدد سرویس عمل می کنند، قصد داشته این رویکرد را با چاشنی اکوسیستمی خود، با انقلاب جدیدی در عرصه کسب و کارهای الکترونیکی، همراه کند.

پات لایف در مسیر مدیریت نو آور و با شعار حال خوب زندگی، قصد دارد تا در جای جای زندگی مردم در قالب یک همراه هر لحظه عمل کند، این بدان معناست که پلتفرم آن می تواند سرویسی جامع، حامی و امن در رفع تمامی نیازهای روزمره و حتی اساسی باشد.

پات لايف هم اکنون با گستردگي محصولات در قالب انواع روش های پرداخت الکترونیکی، خدمات پرداخت شهري، خدمات جامع بانكي، گردشگري، بيمه، خدمات شهري و شهروندي ، بازي وسرگرمي و … در دسترس عموم است.

برای دانلود اپلیکیشن پات لایف می توانید کد #1*788* را شماره گیری کنید و یا به گوگل پلی مراجعه کنید.

منبع شرکت کارت اعتباری ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.