راه اندازی کیف‌ پول رمزنگاری شده Novi در واتس آپ

کیف پول رمزنگاری شده Novi متا (فیس‌بوک سابق)، هم اکنون به کاربران امکان ارسال و دریافت پول از طریق واتس‌آپ را می‌دهد.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ رئیس واحد ارزهای دیجیتال و فین‌تک متا در توییتی نوشت: « برای تعداد محدودی از افراد در ایالات متحده، برنامه بطور آزمایشی در دسترس است.»

او روز چهارشنبه رسما اعلام کرد که واتس اپ، زیرمجموعه پیامرسان متا، آزمایش تراکنش‌ها از طریق کیف پول را آغاز کرده است.

به گفته او، این ویژگی جدید برای «تعداد محدودی از افراد» در ایالات متحده در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد «فوراً و بدون هیچ هزینه‌ای» در واتس‌اپ پول ارسال و دریافت کنند.

کسریل خاطرنشان کرد که متا از زمانی که Novi را در اواسط اکتبر معرفی کرد، توانسته است ویژگی‌ها و عملکردها آن را آزمایش کند. او افزود که استفاده از Novi بر حریم خصوصی پیام‌ها و تماس‌های شخصی واتس‌اپ، که همیشه رمزگذاری شده‌اند، تأثیری نمی‌گذارد.

 

 Novi واتس اپ

 

ویل کاتکارت، رئیس واتس‌اپ در متا، این خبر را در توییتر تأیید کرد و خاطرنشان کرد که برخی از کاربران آمریکایی اکنون می‌توانند با Novi در واتس‌اپ پول ارسال و دریافت کنند. او نوشت: «مردم از واتس‌آپ برای ارسال پول به عزیزانشان استفاده می‌کردند، و اکنون Novi به آنها کمک می‌کند تا این کار را به صورت ایمن، فوری و بدون هزینه انجام دهند.»

متا که قبلاً با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد، چندین ماه است که روی اپلیکیشن کیف پول کار می‌کند، در حالی که برنامه‌های جهانی خود را برای عرضه ارز دیجیتالی به نام Diem به دلیل نگرانی‌های نظارتی کاهش داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.