بلوبانک میلیونی شد

بلوبانک، استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران در روزهای نزدیک به طولانی‌ترین شب سال از مرز یک میلیون کاربر فعال عبور کرده و به یکی از اهداف خود رسید. در همین راستا و برای قدردانی از افراد فعال، هدیه‌ای به ارزش ۱۰ میلیون ریال به کاربران برگزیده و برتر بلوبانک اهدا می‌شود.

بلو اکنون به‌علاوه‌ی شما در بلندترین شب سال در بلندترین نقطه ایستاد

بالاترین رکوردهای ثبت شده در بلوبانک عبارتند از بالاترین جمع مبلغ انتقال پول، بالاترین دعوت از دوستان و بالاترین هدیه به خیریه و … همچنین کاربری که به‌عنوان نفر یک میلیونیم در اپلیکیشن بلو حساب بازکرده باشد. این کاربران معرفی شده و هدیه‌‌‌ی 10 میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

کاربران بلوبانک تاکنون بیش از ۲۲ میلیون تراکنش موفق را ثبت کرده‌اند که درصد بالایی از آن به انتقال‌وجه و خریدهای روزانه اختصاص دارد. ارزش مالی تراکنش‌های موفقی که تاکنون در بلوبانک انجام شده بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال است.

بلوبانک، از سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه «نئوبانک» ایران، فعالیت خود را آغاز کرد. این نئوبانک ایرانی با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و در حال حاضر به عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های این نئوبانک می‌توان به انتقال هوشمند پول، پرداخت خودکار قبض، خرید شارژ و اینترنت، انتخاب آنی رمز اول کارت، انتقال وجه بدون وارد کردن CVV2، رمز و تاریخ اعتبار کارت، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، دریافت صورت‌حساب یک‌ماهه تا یک‌ساله اشاره کرد. کاربران با سیستم عامل اندروید و iOS  امکان استفاده از این اپلیکیشن را در وب‌سایت این شرکت (www.blubank.com) دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.