راه‌اندازی سرویس کتاب صوتی «نوار» در «پادباکس پلاس»

سرویس کتاب صوتی و پادکست «نوار» به جدیدترین نسخه از اپلیکیشن «پادباکس پلاس» اضافه شد.

دانلود کتاب صوتی به صورت رایگان

طی قراردادی با مجموعۀ «نوار»، تمام سرویس‌ها و بخش‌های مختلف آن، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید و دانلود کتاب صوتی، در پادباکس پلاس در دسترس قرار گرفته است. علاقه‌مندان به کتاب صوتی و پادکست می‌توانند از طریق تلفن همراه (اندروید) خود به کتاب‌های صوتی موجود در این پلتفرم به صورت کاملاً رایگان گوش دهند و به همه محتوای این مرجع دسترسی داشته باشند.

در ادامه توسعۀ پلتفرم پادباکس و گسترش «مجموعه خدمات و سرویس‌های اپلیکیشن پادباکس پلاس»، سرویس جدیدی مرتبط با کتاب صوتی و پادکست که پیش از این جای خالی آن حس می‌شد، به این بستر افزوده شد.

شایان ذکر است که در حال حاضر با عضویت در پادباکس پلاس، کاربران بدون نیاز به خرید حق اشتراک و  به صورت کاملاً رایگان می‌توانند از تمام بخش‌های سرویس «نوار» بهره‌مند شوند. مجموعۀ «نوار» با همکاری ناشرین و گوینده‌های حرفه‌ای و با حفظ حقوق مؤلفین و مترجمین، کتابخانۀ وسیعی از کتاب‌های صوتی را آماده و منتشر کرده است.

این در حالی است که بخش از کتاب‌های صوتی در وب‌سایت یا اپلیکیشن رسمی «نوار» به صورت غیررایگان و یا با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه ارائه می‌شوند؛ اما در پادباکس پلاس بدون محدودیت و رایگان در دسترس  کاربران قرار می‌گیرد. با این امکان، کاربران کافی است جدیدترین نسخۀ پادباکس پلاس را از طریق GooglePlay یا وب‌سایت box.pod.ir روی تلویزیون‌ها یا موبایل‌های اندرویدی دانلود و نصب کنند و اگر آن را در اختیار دارند با آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند.

گفتنی است پادباکس محصولی در بخش خانوادۀ «سرزمین هوشمند پاد» است. پادباکس مجموعۀ متنوعی از خدمات و سرویس‌ها از جمله: بازی‌های ویدئویی، فیلم و سریال (دوبله یا زیرنویس)، پخش موسیقی و پادکست، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار، مجلات حوزۀ سلامت و سرگرمی و… را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» می‌توانید به سایت ic.pod.ir  مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.

راه اندازی سرویس کتاب صوتی نوار در پادباکس پلاس

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.