تاپ بعنوان اولین PSP، گواهینامه ایزو27001 را دریافت کرد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان اولین شرکت پرداخت، موفق به اخذ گواهینامه ملی استاندارد ISO27001 از مرکز راهبردی ریاست جمهوری "افتا" گردید.

کسب استاندارد ایزو ISO27001 از مرکز راهبردی ریاست جمهوری «افتا» توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

گواهينامه ايزو 27001 يکي از معتبرترين گواهينامه‌هاي حال حاضر در حوزه امنيت اطلاعات است، که مرکز مديريت افتاي رياست‌جمهوري در حوزه زيرساخت‌هاي حياتي، متولي بررسي احراز شرايط اعطاي آن در کشور است. پس از استقرار استاندارد ISO27001 و طی ممیزی شرکت کاربرد سیستم سدید تحت اعتبار  مرکز ” افتا” موفق به این اخذ گواهینامه ملی گردید.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات یک سیستم جامع مدیریتی مبتنی بر رویکرد مخاطرات کسب و کار به منظور استقرار، پیاده‌سازی، اجرا، نظارت و بهبود امنیت اطلاعات است.

از اهداف استقرار این سیستم می توان به حفظ محرمانگی، صحت و دسترس‌پذیری همه دارایی‌های اطلاعاتی مرتبط با تدارک خدمات فناوری اطلاعات، به حداقل رساندن مخاطرات امنیتی در فعالیت‌های اطلاعاتی و ارتباطی، تضمین استمرار عملیات کاری و پیشگیری از وقفه و اختلال در ارائه خدمات، پاسخگویی سریع و به‌هنگام به حوادث و رخدادهای امنیت اطلاعات، حفظ توانمندی اقتصادی و افزایش رضایتمندی مشتریان اشاره نمود.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، یکی از شرکت‌های پرداخت پیشرو در استقرار استانداردهای ملی و بین‌المللی است، که پیش از این نیز در سال 1400، توانسته است استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ «رسیدگی به شکایات مشتریان» و استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ «سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان» را کسب نماید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.