داده ورزی سداد حامی اولین نشست تراکنش هفتم

اولین نشست در تراکنش هفتم با عنوان " اهمیت و جایگاه معماری در بانکداری نوین" با حمایت شرکت "داده ورزی سداد" برگزار می شود.

 شرکت داده ورزی سداد هم اکنون و با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود با بیش از 2500 نفر نیروی انسانی با تحصیلات دانشگاهی و عمدتاً در رشته های فنی و فناوری اطلاعات، راهبری و اجرای پروژه های مختلف در حوزه های تولید، توسعه، پشتیبانی، ارائه خدمات فنی، نظارتی و مشاوره ای نرم افزارهای بانکی، پیاده سازی سامانه های امنیتی، خدمات پرداخت الکترونیکی، طراحی، پیاده سازی و اجرای طرح های زیرساختی در سطح بانک ملی ایران در سراسر کشور را برعهده دارد.

داده ورزی سداد حامی اولین نشست تراکنش هفتم

این شرکت با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری اولین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” اهمیت و جایگاه معماری در بانکداری نوین” حمایت خود را اعلام کرد.

این نشست روز 21 دی ماه و در ساعت 11 و ۳۰ دقیقه تا 13 برگزار می شود و کارشناسان  آن نیز صادق فرامری، مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات، منصور یوسفی نیا، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن، پریماه محمدپور، مدیرگروه توسعه محصولات جدید داده ورزی سداد و نیما نامداری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جوانه و بنیانگذار بلوط هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

 

منبع فابا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.