افزایش همکاری بانک رفاه با شرکت فولاد خوزستان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مجموعه فولاد خوزستان شریک تجاری بزرگی برای بانک رفاه به شمار می‌رود و در مسیر کمک به پایداری تولیدات این مجموعه و توسعه فعالیت‌های آن، از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست مشترک با ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که در محل این شرکت انجام شد، با بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد خوزستان یکی از صنایع فعال و تاثیر گذار کشور است و اکنون زمینه و بستر گسترش همکاری های متقابل با این شرکت، به عنوان شریکی بسیار ارزشمند ، فراهم است.

وی تاکید کرد: آمادگی داریم همکاری‌های متقابل با شرکت فولاد خوزستان را بیش از پیش توسعه دهیم و حمایت تسهیلاتی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این نشست بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید و تصریح کرد: امیدواریم با تقویت سطح همکاری‌های‌ شرکت فولاد خوزستان و این بانک شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های شرکت باشیم.

وی تصریح کرد: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهم مجموعه شرکت فولاد خوزستان است و امیدواریم در قالب توسعه همکاری‌های مشترک با بانک رفاه کارگران بتوانیم در این راستا اقدامات خود را گسترش دهیم.

منبع بانک رفاه کارگران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.