ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی برگزار شد

فناپ موفق شد تا ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را در ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی به‌دست آورد

این کنفرانس به همراه ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت در روزهای 5 و 6 بهمن ماه در دانشگاه خاتم با حضور دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، و دیگر اعضای این بانک و سازمان‌ها و نهادها برگزار شد.

در ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی، شرکت فناپ موفق شد تا ششمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را به‌دست آورد و تقدیرنامه دوستاره به دکتر شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، اعطا شد.

شایان ذکر است که اهداف این کنفرانس، شناخت ابعاد و مؤلفه‌های فرهنگی فناوری‌های نو، تبیین فرصت‌ها و تهدیدهای فناوری‌های نو و ارائه آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی بود. محورهای این کنفرانس در حوزه فردی عبارت بود از: ارزش‌ها و باورهای فردی در عصر فناوری‌های نو، تغییر الگو و سبک زندگی فردی در دنیای دیجیتال، ارتقای فرهنگ مصونیت و بنیان‌های فردی، مدل توسعه فردی در سازمان‌های با فناوری بالا و بالندگی و ارزش‌آفرینی فردی. همچنین، در حوزه سازمانی محورهای بحث شامل: فرهنگ گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد دانش‌بنیان، واقعیت جدید، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی در سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی شرکت‌های استارت‌آپ، مدل شایستگی‌محوری در سازمان‌های با فناوری بالا و کارکردهای مستندسازی در فرهنگ سازمان‌های آینده بود. در حوزه اجتماعی نیز مباحث طرح شده در این کنفرانس شامل: هنجارها و معیارهای حاکم بر جوامع دارای فناروی، تأثیر فرهنگ فناوری بر جامعه، فناوری در خدمت فرهنگ شهری و طراحی شهری، مواجهه نسل‌های جامعه با فناوری‌های نو و ارائه تجارب مؤثر در مقابله با تخریب فرهنگی ناشی از فناوری‌های نو بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.