همه چیز درباره سرویس سلامت اپلیکیشن آپ

از طریق سرویس سلامت اپلیکیشن آپ کاربران به انواع خدمات مرتبط با سلامت در محیطی امن، مطمئن و به صورت 24 ساعته دسترسی پیدا می‌کنند.

آیا با سرویس سلامت اپلیکیشن آپ آشنایی دارید؟ در یکی دو سال اخیر با همه‌گیری کرونا و نیاز مردم به خدمات پزشکی و مشاوره‌ای از یک طرف و  ترس از حضور در مراکز مشاوره‌ای و بهداشتی به دلایل بهداشتی از طرف دیگر، ارائه خدمات سلامت بصورت آنلاین بین مردم بیشتر رواج پیدا کرد.

بر اساس این نیاز، اپلیکیشن آپ، سرویس سلامت آنلاین خود را راه اندازی کرد که از طریق آن کاربران به انواع خدمات مرتبط با سلامت در محیطی امن، مطمئن و به صورت 24 ساعته دسترسی پیدا کنند. ما در عصربانک برای بررسی جزئیات بیشتر این سرویس، با محمد رسول خلیل پور درزی، مدیر سرویس سلامت آپ به گفت و‌گو نشسته ایم.

خلیل پور در ابتدا گفت:« آپ به‌ عنوان یک سوپر اپلیکیشن، علاوه ‌بر سرویس‌های فین‌تکی، همواره در حال اضافه کردن سرویس‌های ارزش افزوده بوده که با توجه به شرایط کرونایی، سرویس سلامت یکی از این سرویس‌ها است.»

اعتماد کاربران؛ نقطه قوت آپ

او افزود:« آپ را معمولاً در حوزه فین‌تک و مالی می‌شناسند زیرا اکثر کاربران از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. یکی از نقاط مثبتی که وجود دارد اعتماد کاربران به پلتفرم‌های حوزه فین‌تک است که اطلاعات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند تا بتوانند تراکنش‌های مالی خود را با سهولت انجام دهند که این همان نقطه مشترکی است که این سرویس‌ها با سیستم سلامت دارند زیرا از نکات اساسی در سامانه‌های سلامت عبور پزشکان از فیلترهای خاصی است تا اطلاعات درستی را در اختیار کاربران قرار دهند و اطلاعات کاربران نیز نزد پزشکان و روانشناسان این حوزه محفوظ بماند. در این مسیر آپ همواره با چالش‌هایی در حوزه فین‌تک مواجه بوده است ولی توانست با اختلاف یکی از بازیگران اصلی حوزه پرداخت شود  و حالا سعی دارد تجربیاتی را که در سال‌های گذشته در حوزه فین‌تک کسب کرده را در حوزه سلامت نیز به کار گیرد.»

 شعار آسان پرداخت؛ سهولت پرداخت‌ها

وی ادامه داد:« یکی از اهداف اصلی آسان پرداخت سهولت در فرآیندهای پرداخت‌ بود و قصد دارد این مفهوم کلیدی را در حوزه‌های دیگر نیز گسترش دهد و با توجه به چالش‌هایی که حوزه سلامت با آن روبرو است  در تلاش است که استفاده از سرویس‌های این حوزه را نیز برای کاربران ایرانی راحت‌تر کند.

درحال‌حاضر سرویس‌هایی که آپ در حوزه سلامت دارد سرویس‌های کاملی هستند و همه مواردی که کاربران در حوزه سلامت نیاز دارند را شامل می‌شود که از آن جمله می‌توان به مشاوره روان‌شناسی و پزشکی، تست کرونا در منزل، آنلاین کردن پرونده‌های پزشکی و داروخانه آنلاین اشاره کرد که از این طریق می‌توان داروهای مورد نیاز را به‌صورت آنلاین و با چند کلیک و در حداقل زمان ممکن سفارش داد. همه این سرویس‌ها فعال هستند و هم چنین نوبت‌دهی پزشکان نیز از طریق این سرویس‌ها انجام می‌شود.»

خلیل پور همچنین تاکید کرد:« تمام این امور به منظور سهولت استفاده کاربران است و در کنار آن ما نیز تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا مانند حوزه‌های دیگر فین تکی ثبات داشته باشیم و سرویس خوبی را در اختیار کاربران قرار دهیم و اعتمادی را که بین کاربران و آپ وجود دارد افزایش دهیم تا کاربران بتوانند بهترین سرویس‌های سلامت و روانشناسی را با قیمت و کیفیت مناسب از آپ دریافت کنند.»

بزرگترین چالش

وی افزود:« در واقع بزرگ‌ترین دارایی آپ، اعتماد بین کاربران و آپ است زیرا یکی از چالش‌های بزرگ پلتفرم‌های حوزه سلامت اعتماد است تا کاربران بتوانند هم داده‌های خود را در اختیار این پلتفرم قرار دهند و علاوه بر آن یک سرویس ثابت و پایدار دریافت کنند. همچنین آپ نیز حریم اطلاعاتی کاربران خود را به‌خوبی حفظ می‌کند و در کنار آن پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته و پایداری تراکنش‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با مناسب‌ترین قیمت سرویس باکیفیت را دریافت کنند و با حاذق‌ترین پزشک‌ها  و روانشناسان در ارتباط باشند و این اطمینان را حاصل کنند که سرویس‌های دیگر ارزان‌تر از سرویس آپ نخواهند بود.

همان‌طور که از نام آسان پرداخت هم مشخص است هدف این سرویس، سهولت دسترسی به خدمات دریافتی مورد نیاز کاربران است و سعی دارد که کاربر از لحاظ تجربه کاربری بتواند به راحت ترین حالت ممکن نیازهای حوزه سلامت خود را رفع کند. در همین مسیر تاکنون بیش از 3 میلیون کاربر در سامانه سلامت آپ ثبت نام کرده‌اند.»

نحوه استفاده از خدمات سلامت آپ

مدیر سرویس سلامت آپ خاطر نشان کرد:« مشاوره‌های روان‌شناختی در این سرویس به‌صورت متنی، تماس تلفنی و ویدئویی مهیا است و چند  هزار پزشک  و مشاور در این پلتفرم وجود دارند که به‌صورت آنلاین آماده ارائه خدمات به کاربران هستند. برای استفاده از این سرویس‌ها، کاربران درخواست خود را ثبت می‌کنند و زمان مشاوره خود را با پزشک مورد نظر هماهنگ کرده و طبق خواسته کاربر، پزشک به‌ صورت متنی، تلفنی یا ویدئویی با کاربر ارتباط برقرار و مشاوره را ارائه می‌کند. همچنین از دیگر امکانات سرویس سلامت آپ، انتخاب پزشک و مشاور توسط کاربر است و کاربر می‌تواند رزومه و امتیازی که کاربران به پزشک مورد نظر داده‌اند را از طریق این برنامه مشاهده کند. همچنین هر پزشک و مشاوری نمی‌تواند به این پلتفرم وارد شود و فیلترهای به نسبت محکمی برای ورود به پزشکان و روان‌شناسان وجود دارد.»

ارائه سرویس‌های تعاملی با ترکیب فین‌تک و سلامت

خلیل پور در انتها تاکید کرد:« از طرفی با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در یکی دو سال اخیر، سرویس‌های سلامت بسیار رواج یافته‌اند و از طرف دیگر سبک زندگی کاربران نیز به سمت آنلاین و دیجیتالی شدن پیش می‌رود. ما هم مطابق این نیاز‌ها حرکت خواهیم کرد و آپ در حال حاضر تمام سرویس‌هایی مورد استفاده کاربران را ارائه می‌دهد و اگر نیاز به سرویسی از طرف کاربران حس شود به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.  همچنین برنامه‌های توسعه ای برای ترکیب فین‌تک و سلامت نیز داریم تا بتوانیم سرویس‌های تعاملی را اضافه کنیم که با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم بتوانند هزینه‌ها را راحت‌تر مدیریت، و  سرویس سلامت خود را دریافت کنند.»

.

 

1 نظر
  1. مقداد می گوید

    بسیار عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.