ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب این بانک، گفت: بانک ملی ایران خود را به پرداخت تسهیلات خرد ابلاغی تا سقف یک میلیارد ریال مطابق شرایط جدید متعهد می داند.

دکتر محمد رضا فرزین افزود: در پی دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، بانک ملی ایران این موضوع را به همه شعب خود ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، پرداخت تسهیلات خرد از این پس متناسب با رتبه اعتباری مشتریان و مطابق با دستورالعمل صادره خواهد بود.

فرزین اظهار داشت: سهولت پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان خوش حساب، مورد تاکید دولت است و  اگر فردی پیشتر در نوبت بوده و اکنون زمان دریافت تسهیلات وی رسیده است نیز می تواند بدون ضامن، تسهیلات خود را دریافت کند.

گفتنی است سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی bazresi.mefa.ir ، سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران به نشانیhttps://www.bmi.ir/complaints  و نیز شماره تماس های 88943154 الی 58 داخلی های 128 تا 132 و شماره تلفن 88804309 بانک ملی ایران آماده رسیدگی به شکایات در این زمینه است.

بخشنامه پرداخت تسهیلات بدون ضامن

منبع بانک ملی ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.