بورس کانال از دست داده را دوباره فتح کرد!

شاخص کل بورس که هفته گذشته کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داده بود پس از معاملات صعودی در سه روز گذشته امروز دوباره توانست وارد کانال مذکور شود.

شاخص کل بورس امروز با ۶۶۸۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۵۵۹ واحد صعود کرد و به رقم ۳۳۳ هزار و ۲۸۸ واحد رسید. در این بازار ۴۰۳ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال انجام شد.

بانک ملت، ایران خودرو، بانک تجارت، توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی گل گهر، سایپا، و بانک پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۶۶ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۶۸۲ واحد رسید. در این بازار ۱۹۵ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال انجام شد. بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه اتکایی ایرانیان، تجلی توسعه معادن و فلزات و بیمه سامان نسب به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل اعتباری ملل و پلمیر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز بازار سرمایه ۹۰ نماد صف خرید و ۵۱ نماد صف فروش بودند. براین اساس ارزش صفهای خرید به ۴۱۱۹ و ارزش صفهای فروش به ۲۱۰۰ میلیارد ریال رسید.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.