نحوه اطلاع رسانی تراکنش های خرد بانک ملی

اطلاع رسانی تراکنش های خرد بانک ملی به زودی فقط از طریق اپلکیشن «بله» و «نشان بانک» انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دریافت رسید آنلاین تراکنش ها در «بله» و «نشان بانک» همراه با مزیت حسابداری و مدیریت مالی برای مشتریان گرانقدر همراه خواهد بود تا از این طریق، مدیریت هزینه ها و درآمدهایشان را نیز در دست بگیرند.

«بله» یک اپلیکیشن چند منظوره است که علاوه بر خدماتی چون گفت و گوی متنی و عضویت در کانال ها و گروه های اطلاع رسانی، خدمات بانکی نیز ارائه می دهد و قابلیت دریافت تمام تراکنش های مالی به صورت لحظه ای و از طریق بازو (بات) «اطلاع رسانی» این اپلیکیشن برای کاربران فراهم است.

این بازو نه تنها جزئیات همه تراکنش ها را به کاربر نشان می دهد، بلکه امکان تعیین بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشخص مشاهده تراکنش ها، مجموع مبالغ واریزی و برداشتی به حساب و نیز امکان فیلتر کردن تراکنش های واریز و برداشت را نیز ایجاد کرده است.

گزینه «مدیریت مالی شخصی»، امکان جالب دیگر بله برای کاربران است که برای نخستین بار در سیستم بانکی امکان دریافت گزارش مالی نموداری و گزارش مالی متنی را برای کاربران فراهم کرده است.

«نشان بانک» نیز به عنوان یک بانک تمام دیجیتال در اپلیکیشن «ایوا»، گزینه دیگر دریافت لحظه ای تراکنش هاست که کاربر می تواند از طریق گزینه اطلاع رسانی بانک ملی ایران در آن به این امکان دسترسی داشته باشد.

همچنین مشتریان گرانقدر می توانند ریز تراکنش های حساب خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ملی «بام» و دستگاه های خودپرداز دریافت کنند.

منبع بانک ملی
1 نظر
  1. مجید گوزلی می گوید

    سلام من کارت عابرهمراه ندارم داخل ماشین هست الان دیروقت هست امکان داره ازکارت خواهرم استفاده کنم ولی سیم کارت به نام خودم هست میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.