تسهیلات مژده بانک صادرات با نرخ‌ ۴ تا ۱۲ درصد

بانک صادرات ایران، از تسهیلات «مژده» پس از سه ماه سپرده گذاری با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد رونمایی کرد.

متقاضیان حقیقی و حقوقی بانک صادرات می‌توانند با سپرده‌گذاری از ۲۲ بهمن تا ۲۷ اسفند ، از مزایای تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.

بر مبنای این طرح، متقاضیان می‌توانند با دست کم ۳ ماه سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یا پس‌انداز، از تسهیلات مژده بانک صادرات با نرخ‌ ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.

مبلغ تسهیلات مشتریان حقیقی حداکثر ۲ میلیارد ریال با نرخ ترجیحی ۴ درصد و ۳۶ قسط ماهانه است که با سپرده‌گذاری حداقل ۳ ماه و دست کم معادل ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات درخواستی، قابل پرداخت است.

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.
طرح تسهیلاتی «مژده» با هدف تأمین نیاز خانوارها، کاهش هزینه‌های تولید، توزیع و کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی و بازرگانی ارائه شده است.

منبع ایلنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.