در مجمع عمومی آسان پرداخت چه گذشت؟

مجمع عمومی عادی آسان پرداخت امروز به طور فوق العاده و به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

مجمع عموعی عادی بطور فوق العاده آسان پرداخت، امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در محل شرکت آسان پرداخت برگزار شد.

در این مجمع که با حضور بیش از ۸۵ درصد از سهامداران به رسمیت شناخته شد، محمدرضا اسکندریون ریاست مجمع را برعهده داشت.

در ابتدای این مجمع، جهت تکمیل هیئت‌مدیره، حضور شرکت سامانه‌های نرم‌افزاری دنیز یک، دو و سه به‌جای اعضای حقیقی پیشنهاد شد که مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. همچنین مابقی اعضاء یعنی شرکت دانش فناوری‌های نوین و صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی به قوت خود باقی ماندند.

اسکندریون در ادامه مجمع عمومی فوق العاده، پیشنهاد تغییر آدرس قانونی شرکت را از زنجان به آدرس جدید تهران، شهر پردیس، پارک علم و فناوری پردیس، اعلام کرد که مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

در مجمع عمومی آسان پرداخت چه گذشت

همچنین رئیس مجمع در انتهای این مراسم در پاسخ به سوالی درباره تاثیر ثبت کارتخوان‌ها در سامانه مالیاتی بر درآمد شرکت آسان پرداخت گفت: قانون ثبت دستگاه‌های کارت‌خوان در سامانه مالیاتی سال‌ها است تصویب شده و اجرا آن به امسال موکول شد و شرکت شاپرک این قانون را در چندمرحله به اجرا درآورد.

وی ادامه داد: تراکنش‌های شرکت آسان‌پرداخت بعلت اجرای قانون ثبت کارت‌خوان‌ها در سامانه اداره مالیات کاهش جزئی داشته است اما این رقم چشم گیر نیست.

اسکندریون تاکید کرد: پذیرندگان بعلت اجبار به ثبت اطلاعات خود در سامانه مالیاتی تعدادی از دستگاه‌های پوز خود را غیرفعال کرده‌اند که این اتفاق برای دستگاه‌های آسان‌پرداخت نیفتاده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره کاهش قیمت سهام آپ در روزهای اخیر گفت: متاسفانه بازار سرمایه در روزهای اخیر وضعیت مناسبی نداشته و در شرکت‌های دارای سهامی عام شاهد افت قیمت سهام بوده‌ایم که امیدوارم حال عمومی بازار سرمایه با تدابیر مسئولان به وضعیت خوبی بازگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.