امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و زرین‌پال

 در راستای گسترش همکاری‌های بین بانک آینده و زرین‌پال تفاهم‌نامه‌ای با هدف ارزش‌آفرینی در اقتصاد دیجیتال و گسترش ظرفیت‌های موجود در بانکداری الکترونیک و ارائه تسهیلات و خدمات نوآورانه در حوزه‌های فین‌تک، لند‌تک و پی‌تک به امضاء رسید.

در جریان مراسم امضاء این تفاهم‌نامه و سخنرانی  نادر خواجه حق‌وردی معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده و  مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌پال، به این موضوع اشاره شد که این تفاهم‌نامه، نقطه عطف مهمی در طول همکاری بیش از یک دهه میان زرین‌پال و بانک آینده است.

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و زرین‌پال گام بلندی در جهت توسعه زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک کشور و خدمات متنوع به تمام کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فعال در تجارت الکترونیک محسوب می‌شود.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و زرین‌پال

در حال حاضر زرین‌پال به بیش از ۳۰۰ هزار کسب‌وکار، خدمات پرداخت آنلاین ارائه می‌دهد. علاوه‌بر آن، زرین‌پال در تلاش است مجموعه‌ای از سرویس‌های مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب‌وکارها ارائه دهد تا برخلاف رشد منفی اقتصاد سنتی کشور، تاثیرگذار در رشد اقتصاد دیجیتال ایران باشد.

چشم‌انداز و باور زرین‌پال بر این است که شکوفایی در صنعت تجارت الکترونیک به واسطه رشد همگانی محقق می‌شود. بر همین اساس از همکاری‌های هم‌راستا با توسعه ظرفیت‌های بالقوه برای همراهی و کمک به رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استقبال می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.