مسیر حرکت شرکت داده ورزی سداد در سال 1401

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در هلدینگ داده ­ورزی سداد، ضمن تبیین انتظارات بانک از شرکت، خواستار جهت­ گیری فعالیت ها و ترسیم نقشه راه شرکت در راستای همسوئی با استراتژی­ های جدید بانک شد و بر نقش ­آفرینی بیشتر هلدینگ سداد در بانک ملی ایران، تاکید کرد.

علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران روز شنبه 30 بهمن ماه در محل شرکت داده ورزی سداد حضور یافت و با مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی که بیش از 4 ساعت به طول انجامید؛ ماهیار ضمن تشریح و تبیین استراتژی تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه فناوری، بر ارتقاء و پیشرفت محصولات و خدمات در شرکت داده ورزی سداد تأکید کرد و هلدینگ سداد را شرکت ابزاری و بازوی فنی توانمند و پیشرو در تحول دیجیتال بانک ملی ایران دانست که با همراهی شرکت­ های زیر مجموعه خود، می­ تواند بانک بزرگ ملی را در ادامه  مسیر پر افتخار خود، یاری کند.  ایشان ابراز امیدواری کردند که هلدینگ سداد با برنامه ­ریزی دقیق و تحول محور، بتواند در پایان سال 1401 برترین و تأثیرگذارترین هلدینگ کشور در زمینه فناوری اطلاعات بانکی باشد.

 ماهیار با مستعد دانستن ظرفیت و توانائی­ های بانک ملی ایران برای توسعه فعالیت­ ها در زمینه­ های مختلف، از قصد جدی بانک ملی ایران برای ورود به حوزه­ های جدید فناوری­ های مالی خبر داد و خواستار آمادگی شرکت سداد برای توسعه سرویس­ های خود در مقوله ­های بازار سرمایه، بیمه و تسهیلات بشکل SBU های مستقل شد. ایشان تجربه تبدیل واحد سازمانی بام شرکت سداد به SBU را اقدامی قابل تقدیر و ارزشمند قلمداد کردند که باید از تجربیات آن در سایر حوزه­ ها استفاده شود.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات همه­ ی همکاران سداد در حوزه های مختلف، توصیه نمودند شرکت با رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته، در خصوص اطلاع ­رسانی خدمات و سرویس­ های خود اقدام نماید و حضور پررنگتری در همایش ها، نمایشگاه ها و رسانه های مرتبط با صنعت IT بانکی داشته باشد.

پیش از سخنان ماهیار، فرهاد فائز مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم، از نگاه ویژه و حمایت­ های همه جانبه ایشان نسبت به سداد و همچنین کمک به رفع مشکلات حوزه های مختلف، قدردانی و تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند که با حضور مدیریت جدید در بانک ملی ایران و در سایه حمایت­ ها و راهنمایی­ های تیم جدید مدیریتی بانک، سداد بتواند با سرعت بیشتری به جایگاهی که استحقاق آنرا دارد؛ برسد.

بخش قابل توجهی از زمان طولانی این جلسه به بیان دیدگاه­ ها و دغدغه­ های معاونین و سایر مدیران ارشد سداد اختصاص داشت. در این بخش، مطالب متنوعی از سوی حاضرین در جلسه در حوزه­ های مختلف فنی، کسب و کاری، نقش شرکت سداد در مجموعه بانک ملی ایران و انتظارات متقابل، در فضائی گرم و صمیمی مطرح شد. در این میان، مسائل مختلف مرتبط با نیروی انسانی شاغل در شرکت و اهتمام ویژه برای نگهداشت نیروهای ارزشمند، بیش از سایر موضوعات مورد تأکید قرار گرفت. دکتر ماهیار ضمن ارائه راهکارهای مشخص برای برخی از موضوعات فنی، در زمینه جذب، نگهداشت و ارتقاء نیروها هم با اشاره به برخی از تجربیات دوران کاری خود در شرکت­ها و مجموعه ­های مختلف، توصیه­ های لازم را ارائه نمودند.

 

منبع سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.