فعال‌سازی آسان رمز پویا در همراه بانک صادرات ایران

​امکان فعال‌سازی آسان رمز پویا در همراه بانک صادرات ایران بدون نیاز مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز فراهم است. این نرم‌افزار با توجه به استقبال روز افزون مشتریان یکی از پرکاربردترین درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک است.

برای فعال‌سازی رمز پویا در نسخه بهینه‌ شده همراه‌ بانک صادرات ایران کافی است در منوی «کارت»، وارد گزینه‌ «عملیات کارت» شده و با انتخاب کارت مورد نظر، فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی رمز پویا را بدون مراجعه به دستگاه‌ خودپرداز انجام داد. برای این کار لازم است وارد بخش مربوطه شده و با انتخاب نوع کانال درخواست رمز: (رمز پیامکی، نرم‌افزار ریما و یا کد USSD) و وارد کردن کد CVV٢ و تاریخ انقضای کارت، رمز پویای خود را به راحتی فعال کنید.

فعال‌سازی آسان رمز پویا در همراه بانک صادرات ایران

در منوی «کارت» همراه‌بانک صادرات ایران علاوه بر فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی رمز پویا، خدمات دیگری همچون قطع یا اتصال حساب به کارت، رصد مانده کارت هدیه و تمدید «کارت خرید امن اینترنتی» نیز فراهم است. «کارت خرید امن اینترنتی» در بستر اینترنت بانک صادرات ایران تولید می‌شود و کارت موقتی است که علاوه بر کارت بانکی اصلی مشتری ایجاد شده و با استفاده از آن می‌توان خریدهای اینترنتی خود را انجام داد تا کارت اصلی از هرگونه سوء استفاده در امان بماند. تمدید این کارت جدید در همراه بانک صادرات ایران ممکن است.

همچنین در منوی عملیات کارت با انتخاب کارت مورد نظر، می‌توان خدماتی همچون اعلام موجودی، صورتحساب، مسدودی کارت، مشاهده حساب‌های متصل به کارت، انتقال وجه، غیرفعال‌سازی رمز دوم ایستا، محاسبه شبا و مجوز برداشت از خودپرداز را دریافت کرد.

نسخه جدید ٢.١ همراه بانک صادرات ایران با قابلیت دو مرحله‌ای شدن ورود به نرم‌افزار و حذف رمز حساب به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و بهره‌مندی از خدمات متنوع جدید در این نرم‌افزار به نشانی: www.bsi.ir در دسترس مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت. ضمن اینکه امکان سرویس‌دهی به نسخه‌ قبلی همچنان میسر است.

بهینه‌سازی سرویس‌های پیچک برای استفاده از خدمات استعلام و ثبت صدور چک‌های صیادی از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به این نسخه است. افزوده شدن امکان ثبت صدور چک در وجه اتباع خارجی و اشخاص حقوقی با ورود کد فراگیر/شناسه ملی در بخش گیرنده چک در نسخه اندرویدی و ios، قابلیت استعلام نام گیرندگان از سامانه نهاب در سرویس‌های پیچک، افزوده شدن سرویس استعلام وضعیت انتقال چک توسط ذی‌نفعان مشترک، افزوده شدن فیلد «بابت» در سرویس‌های پیچک، بهینه‌سازی استفاده از بارکد در سرویس‌های پیچک و قابلیت نمایش فهرست دلایل عدم تایید چک از تغییرات بهینه نسخه جدید در این حوزه خدمات چک‌های صیادی است.

افزوده‌شدن سرویس پرداخت قبوض دسته‌ای، قابلیت به‌روزرسانی مانده حساب‌ها در صفحه اول برنامه، امکان انجام انتقال وجه دسته‌ای به حساب خود و بهینه‌سازی سرویس دستور پرداخت از دیگر تغییرات مهم نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران است.

منبع بانک صادرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.