جیبام برنده لوح زرین و گواهی نامه نوآوری برتر ایرانی

در ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی،کیف پول الکترونیکی جیبام شرکت داده‌ورزی سداد مفتخر به دریافت «لوح زرین و گواهینامه نوآوری در خدمت برتر ایرانی» در سال 1400 شد.

ششمین دوره جشنواره نوآوری برتر ایرانی در سال 1400 به همت دفتر توسعه فناوری و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف شناسایی، گزینش و تقدیر از برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار برگزار شد.

در اختتامیه این جشنواره، دکتر خاندوزی، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر علی ملکی، رئیس پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف و مدیر دفتر توسعه فناوری و نوآوری‌های صنعتی شریف، دکتر ناطق، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، دکتر جعفرپناه، رئیس کمیته ارزیابی جشنواره و دکتر جلیلی، ریاست محترم دانشگاه صنعتی شریف به سخنرانی پرداختند. در این مراسم، دکتر رضا خلیلی عضو هیئت مدیره ، مهندس مهدی بایندور مدیر ارشد پرتفوی کارت و پرداخت و مهندس علی کمیجانی مدیر راهکارهای خدمات نوین بانکی به نمایندگی از شرکت داده ورزی سداد حضور داشتند.

در این دوره از جشنواره، سامانه جامع مدیریت کیف الکترونیکی پول بانک ملی (جیبام) با بررسی ارزیابان حرفه‌ای و ارزیابی در شورای سیاست‌گذاری، موفق به کسب بالاترین امتیازات و درنهایت حائز دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری در خدمت برتر ایرانی شد.

بانک ملّی ایران با در نظر گرفتن نیاز برخی کسب‌وکارهای خرد و اجتناب ناپذیری مبادله‌ی پول و به منظور همسویی و احترام به نیاز شهروندان، زیرساخت دریافت و واریز وجه نقد مبتنی بر کیف پول الکترونیکی را از طریق دستگاه‌های خودگردان برای اولین بار در کشور عملیاتی کرده است. جیبام، محصول شرکت داده‌ورزی سداد، در همایش «ملّی شو»، بزرگترین رویداد سالانه بانک ملّی ایران، در سال 1399 رونمایی و معرفی شد و از همان ابتدا به دلیل راحتی کاربرد، با استقبال کاربران مواجه شده است.

شایان ذکر است جیبام، کیف پول الکترونیکی نسل جدید است که احراز هویت در آن بر اساس اطلاعات هویتی، شماره تلفن همراه، شماره حساب و یا شماره کارت مشتری صورت می‌گیرد.

بی‌شک توسعه و نشر فرهنگ تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار و نوآوران برتر ایرانی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور و راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین‌المللی نیز باشد.

 جیبام برنده لوح زرین و گواهی نامه نوآوری برتر ایرانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.