افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توییتر

توییتر قابلیت جدیدی را راه‌اندازی کرده که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا حداکثر ۵۰ محصول را برای فروش از طریق نمایه خود عرضه کنند.

‌راه‌اندازی این قابلیت بخشی از تلاش‌های تازه توییتر برای حضور در بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک از طریق شبکه‌های اجتماعی است. پیش از این فیس‌بوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند ارائه چنین خدماتی را برای کسب درآمد آغاز کرده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه‌های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه‌اندازی کنند. نسخه آزمایشی این خدمات برای برخی کسب‌و‌کارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آی‌فون توییتر استفاده می‌کنند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

اپراتور وریزون در آمریکا نیز که برای آزمایش این قابلیت انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی‌سیم آی‌فون را به همین شیوه برای خرید عرضه کرده است. کاربران بعد از انتخاب محصول در توییتر برای خرید به وب‌سایت فروشنده اصلی هدایت می‌شوند. توییتر همچنین در حال آزمایش قابلیت خرید از پخش زنده است که به کاربران امکان می‌دهد در زمان مشاهده ویدئوهای زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدئوها مانند انواع پوشاک، لوازم جانبی و… باشند.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.