راهکار جدید ویزا برای تولید NFT

ویزا اعلام کرده است که به دنبال سازندگان و کارآفرینانی است که می‌خواهند کار و خدمات خود را با استفاده از NFT بفروشند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ ویزا در حال ارائه یک راهکار همه جانبه است که هدف آن کمک به کارآفرینان و هنرمندانی است که در حوزه تجاری توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT مشغول به فعالیت هستند.

شفیلد، رئیس دارایی‌های دیجیتال ویزا، در این باره می‌گوید: «ما می‌خواهیم گروه کوچکی از افراد مستعد از مناطق جغرافیایی مختلف در سراسر جهان گرد هم بیاوریم که بر روی استفاده از NFT‌ها تمرکز دارند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که این راهکار دیجیتال در سال 2021 با سودی که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در بازار از آن به دست آورده‌اند، برجسته شد.

این راهکار جدید، از طریق مشارکت آزمایشی با مایکا جانسون، بازیکن حرفه‌ای بیسبال سابق و خالق برجسته NFT، به سازندگان منتخب NFT مثل شرکا و مشتریان ویزا اجازه می‌دهد تا از دانش فنی ویزا در فضای NFT استفاده کنند.

راهکار جدید ویزا برای تولید NFT

به گفته شفیلد، این شرکت هیچ انگیزه مالی مستقیمی از ارائه این راهکار ندارد، اما در عوض، می‌تواند از این راهکار به عنوان راهی برای یادگیری نحوه تجارت NFT و کمک به مشتریان خود برای هدایت فناوری نوظهور استفاده کند.

ویزا اولین گام خود را در حوزه NFT در آگوست 2021 با خرید یک Crypto Punk NFT به ارزش تقریبی 150000 دلار ETH در آن زمان برداشت.

بر اساس داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Chainalysis، سرمایه گذاران سال گذشته 44 میلیارد دلار برای NFT ها و بیش از 23 میلیارد دلار در سال 2022 هزینه کردند.

اما به دنبال رکورد تقاضا در ژانویه، بازار خریداران NFT از اوج تا به امروز بیش از یک پنجم کاهش یافته است.

این شرکت غول پرداخت به تحقیقات شرکت خطرپذیر SignalFire نیز اشاره می‌کند که تخمین می‌زند حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان حداقل یک منبع درآمد پاره وقت با ایجاد محتوای دیجیتال دارند که معادل بازاری بیش از 100 میلیارد دلار است.

 

 

منبع paymentscardsandmobile
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.