خرید انفجاری دارایی‌های دیجیتال در سال 2021

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از مالکان انواع رمزارز در جهان در سال 2021 برای اولین بار دارایی‌های دیجیتال خریداری کرده‌اند.

بررسی که توسط صرافی رمزارز جمینی در آمریکا صورت گرفته نشان می دهد تقریبا نیمی از صاحبان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا و اقیانوسیه دارایی های دیجیتال خود را برای اولین بار در سال 2021 خریداری کردند.

خرید انفجاری دارایی‌های دیجیتال

بر اساس این نظرسنجی که با همکاری نزدیک به 30000 نفر در 20 کشور جهان از نوامبر 2021 تا فوریه 2022 انجام شده، سال 2021 یک سال پرفروش برای ارزهای دیجیتال بود و افزایش نرخ تورم باعث پذیرش آن در کشورهایی شد که کاهش ارزش پول را تجربه کردند.

جمینی بر این باور است که برزیل و اندونزی در پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان پیشتاز هستند، به طوری که 41 درصد از افراد مورد بررسی در این کشورها مالکیت بر این ارزها را گزارش کرده اند، در حالی که این رقم در ایالات متحده 20 درصد و در بریتانیا 18 درصد است.

همچنین 79 درصد از افرادی که سال گذشته مالک ارزرمزها بوده اند، گفتند خرید دارایی های دیجیتال را برای سرمایه گذاری بلندمدت خود انتخاب کرده اند.

افرادی که در حال حاضر ارزرمز ندارند و در کشورهایی زندگی می‌کنند که کاهش ارزش پول در برابر دلار آمریکا را تجربه کرده‌اند، پنج برابر بیشتر احتمال دارد که به خرید ارز دیجیتال برای حفاظت از دارایی های خود در برابر تورم روی آورند.

در مقابل تنها 16 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 15 درصد در اروپا موافق بودند که ارزهای دیجیتال از آنان در برابر تورم محافظت می کنند. این رقم در اندونزی و هند در حدود 64 درصد است.

منبع فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.