مرورگر ویژه رمزارز از راه رسید

شرکت اوپرا از عرضه نسخه سازگار با سیستم عامل آی او اس مرورگر کریپتوی خود برای استفاده از خدمات رمزارز خبر داده است.

مرورگر رمزارز اوپرا که با استانداردهای وب 3 سازگاری دارد، دارای یک کیف پول خاص ارز دیجیتال نیز هست تا نقل و انتقال این نوع ارزها را برای کاربران ساده کند.

مرورگر ویژه رمزارز

مرورگر یادشده قبلا برای کاربران سیستم عامل اندروید و رایانه های رومیزی مانند مک و ویندوز نیز عرضه شده بود. اپرا می‌گوید این مرورگر را برای کسانی که از قبل با ارزهای رمزنگاری شده آشنا هستند و همچنین تازه‌واردانی که تازه می خواهند با این محیط آشنا شوند، ساخته‌است.

کیف پول رمزنگاری داخلی این برنامه از فناوری بلاک چین اتریوم، Polygon و Celo پشتیبانی می‌کند و اپرا قصد دارد اکوسیستم‌های بیشتری را در آن ادغام کند. کاربران می توانند ضمن خریداری ارز دیجیتال، توکن های پشتیبانی شده را ارسال و دریافت کنند. کاربران همچنین می توانند کیف پول های رمزنگاری موجود خود را به شرط سازگاری با ماشین مجازی اتریوم در کیف پول داخلی مرورگر ادغام کنند.

برنامه Crypto Browser همچنین دارای ویژگی به نام Crypto Corner است که اخبار و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را همراه با جزئیات رویدادها، پادکست‌ها و غیره جمع‌آوری می‌کند تا به کاربران کمک کند تا در این زمینه به‌روز بمانند.

منبع فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.