برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه بدون نیاز به کارت

بانک رفاه کارگران در راستای توسعه خدمات کارت و ایجاد سهولت انجام امور دارندگان رفاه کارت همراه، خدمت " برداشت وجه از طریق کد اختصاصی به جای رفاه کارت همراه" را راه‌اندازی کرد.

بر اساس این خدمت جدید دارندگان رفاه کارت همراه پس از مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرم درخواست مربوطه، بدون استفاده از کارت و با وارد کردن کد انتخابی به همراه رمز دوم رفاه کارت، امکان برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه (تا سقف روزانه تعیین شده) را خواهند داشت. 

برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه بدون نیاز به کارت

بر اساس این گزارش، سهولت در انجام عملیات برداشت وجه، عدم نیاز به ورود کارت فیزیکی به دستگاه، حفظ امنیت با استفاده از رمز دوم کارت، تخصیص کد ده رقمی به دلخواه مشتری و امکان استفاده از رمز دوم ثابت (برای برداشت وجه حداکثر تا یک میلیون ریال) و رمز دوم پویا (برای برداشت وجه حداکثر تا سقف تعریف شده برای کارت)، از جمله مزایا و امتیازات این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این خدمت جدید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک(فراد)8525-021 تماس بگیرند. 

منبع بانک رفاه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.