«کیف پول اعتباری تارا» به سرزمین هوشمند پاد افزوده شد

طی قراردادی کیف پول اعتباری تارا به سرزمین هوشمند پاد افزوده شد و از این پس کاربران این پلتفرم امکان فعال کردن کیف پول تارا را در اختیار خواهند داشت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پس از امضا تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و توسعه تجارت و فناوری تارا، سرویس تارا روی اپلیکیشن پی‌پاد فعال شده و کاربران می‌توانند با دسترسی به آن، پی‌پادِ خود را شارژ و با موجودی تارا در این نرم‌افزار پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این قرارداد با امضای مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و همچنین آقای تفرشی، مدیرعامل و آقای معتمدی عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد منعقد شده است.

گفتنی است تارا یک راهکار دیجیتالی برای خدمات مالی آنلاین است که سعی می‌کند سرویس‌ها و خدماتی مثل کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی و اعتبار سازمانی را فراهم کند و توسط شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) توسعه یافته است.

با هم‌افزایی ایجاد شده بین این گروه و تیم توسعه سرزمین هوشمند پاد، کاربران علاوه بر امکان استفاده از کیف پول پاد، می‌توانند از مزایای کیف پول تارا نیز بهره جسته و از آن در تعامل با خدمات پی‌پاد بهره ببرند.

همانطور که می‌دانید پی‌پاد نیز اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد و توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توسعه یافته و از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

هم‌اکنون می‌توانید آخرین نسخه از اپلیکیشن پی‌پاد را از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی (برای اندروید) دانلود و یا از نسخه مرورگر (برای iOS) استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

کیف پول اعتباری تارا

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.