بانک‌ها روز دوشنبه فعالیت می‌کنند؟

با اعلام ستاد استهلال مبنی بر اینکه امروز روز آخر ماه مبارک رمضان است، سه‌شنبه قطعا عید فطر خواهد بود و طبق قانون به جای دوشنبه، چهارشنبه تعطیل است.

با توجه به اینکه عید فطر برای روز دوشنبه تائید نشد و امروز روز کاری است، تمامی شعب بانک‌ها نیز در این روز فعال خواهند بود.

با اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  امروز روز آخر ماه مبارک رمضان است، سه‌شنبه قطعا عید فطر خواهد بود و طبق قانون به جای دوشنبه، چهارشنبه تعطیل است.

در این زمینه، از آنجا که دوشنبه روز کاری خواهد بود و تعطیل نیست، بانک مرکزی  اعلام کرد: با توجه به مصادف شدن روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت با سی‌ام ماه مبارک رمضان، شعب تمام بانک‌های کشور و سامانه‌های بین بانکی چون ساتنا و پایا مطابق سایر روزهای کاری، فعال خواهند بود و به ارائه خدمات به مشتریان شبکه بانکی می‌پردازند.

همچنین، محمدرضا جمشیدی_ دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به ایسنا گفت: بر اساس اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هلال ماه شوال در غروب روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت رؤیت نشد و دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۴۴۳ هجری قمری خواهد بود.

براساس اعلام وی، برهمین اساس دوشنبه  ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ روز کاری بوده و شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.