رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان

طبق گزارش کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک کارآفرین با پاسخگویی به ۱۰۰ درصد درخواست‌های مطرح شده از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با میانگین زمان پاسخگویی چهار روزه، در میان بانک‌های دولتی و خصوصی، در رتبه سوم قرار گرفت.

سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده که بر اساس این قانون، شهروندان می توانند از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی درخواست اطلاعات نموده و پاسخ را دریافت کنند.

رکن اجرایی این قانون، کمیسیون مربوطه است که در آن رئیس کمیسیون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بر اساس آخرین گزارشی که کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مورد درخواست شهروندان از بانک های دولتی و خصوصی منتشر کرده است، بانک های ایران زمین، رفاه کارگران و کارآفرین با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست شهروندان و میانگین زمان پاسخگویی به ترتیب، یک، سه و چهار روز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

  عملکرد مطلوب بانک کارآفرین در ماه شهریور سال 1399
منبع بانک کارآفرین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.