پرداخت اعتباری خدمات سلامت اپلیکیشن آپ از طریق” حال”

 نشست خبری سرویس سلامت اپلیکیشن آپ با نام جدید "حال" امروز با حضور رسانه‌ها و مدیران "آسان پرداخت" و "حال" برگزار شد.

“حال” نام جدید سرویس سلامت اپلیکیشن آپ یعنی مشورپ سابق است که توسط آن کاربران به خدمات سلامت بصورت اعتباری دسترسی پیدا می‌کنند.

امروز در ابتدای نشست خبری سرویس سلامت “حال”، علی اکبر فراهانی، مدیرعامل آسان پرداخت گفت:«  آپ در مرداد ۹۸ همکاری خود را با مشورپ آغاز کرد و با اوج گرفتن بیماری کرونا استقبال مردم از آن بیشتر شد و در فضای استقبال مردم از خدمات آنلاین سلامت، آپ هم به یکی از بازیگران اصلی این حوزه تبدیل شد. در حال حاضر مجموعه آسان پرداخت یکی از بزرگ‌ترین سهام‌داران مشورپ است که از امروز به اسم سرویس “حال” شناخته ‌می‌شود.»

پرداخت اعتباری خدمات سلامت اپلیکیشن آپ از طریق " حال"

در ادامه امین دولتی، مدیرعامل “حال” افزود:« امیدوارم برند جدیدی که با عنوان “حال” به فعالیت خود ادامه می‌دهد به هدفی که از ابتدا برای آن در نظر گرفته‌ شده است، دست پیدا کند و حال افراد جامعه را خوب کند.»

او افزود :« شکل‌گیری این سرویس در آپ باعث شد که بتوانیم به تعداد زیادی از افراد جامعه خدمات سلامت ارائه دهیم که این خدمات در ابتدا به ‌صورت مشاوره‌های رایگان در زمینه سلامت بود و پس ‌از ورود کرونا توانستیم با ارائه تست کرونا و مشاوره‌هایی در این زمینه اتفاق خوبی را رقم بزنیم و  سطح رضایت خوبی را از طرف کاربران دریافت کردیم.

پرداخت اعتباری خدمات سلامت اپلیکیشن آپ از طریق " حال"

از طرف دیگر اعتماد سهام‌داران انگیزه زیادی برای تیم اجرائی اپلیکیشن “حال” به وجود آورد تا بتوانیم پرقدرت‌تر این کار را ادامه دهیم.»

همچنین فراهانی خاطر نشان کرد:« این سرویس را با رویکرد جایگزینی سرویس سلامت سنتی ارائه نمی‌کنیم و هدف اول گسترش خدمات سلامت به خصوص در حوزه دریافت وقت ویزیت، مشاوره روان‌شناسی و دسترس‌پذیرتر کردن این خدمات برای مردم است.

او با ارائه آماری از این سرویس گفت:« از سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۰ از تعداد ۲۰ هزار کاربر به ۴ میلیون کاربر  رسیده‌ایم و امیدوار هستیم این روند را در سال ۱۴۰۱ نیز طی کنیم.  همچنین  نزدیک به ۱۷۰۰ پزشک و مشاور حوزه رواشناسی بر روی این پلتفرم سرویس ارائه می‌دهند. علاوه ‌بر این ما با ۳۰۰ مرکز خدمات سلامت از جمله آزمایشگاه‌ها  و بیمارستان‌ها قرارداد داریم و خدمات را بر روی این پلتفرم به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

تمرکز این سرویس درحال‌حاضر در شهرهای تهران، مشهد، قم، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز و گرگان است و درحال گسترش به شهرهای دیگر است و درصدد فراهم کردن امکان دسترسی آن به بخش زیادی از روستاهای کشور هستیم تا بتوانیم این خدمات را در اختیار آن‌ها قرار دهیم .»

پرداخت اعتباری خدمات سلامت ” حال”

مدیر عامل آسان پرداخت با اشاره به اینکه برخی از این خدمات برای ایرانیان مقیم کشورهای امارات و ترکیه قابل ارائه است گفت:« امکان پرداخت اعتباری خدمات سلامت را فراهم کرده‌ایم است که از طریق آن امکان ارائه برخی از خدمات پزشکی به‌ صورت اعتباری وجود دارد  و قصد گسترش فعالیت در این حوزه را هم داریم.

طی سال گذشته درآمد ما از ۵۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد تومان در ماه رسیده ‌است و امیدوار هستیم که بتوانیم  همین روند را در سال آینده ادامه دهیم. البته بخش عمده‌ای از درآمدهای حاصل شده متعلق به کادر پزشکی و خدمات سلامت است و ما بیشتر یک پلتفرم برای ارائه این خدمات هستیم .

در حالی که امیدوار هستیم که هیچ فردی بابت مسائل درمانی به این اپلیکیشن احتیاج پیدا نکند و مراجعه افراد بابت مسائل پیشگیری باشد اما سعی شده که تمامی خدمات را از پیشگیری تا پیگیری فعالیت‌های درمانی در قالب یک فرآیند ساده و در دسترس در اختیار افراد قرار دهیم . روند سنتی طی این فرایند بسیار طاقت‌فرسا است، بنابراین هدف ما این است که بتوانیم این موارد را تسهیل کرده و با ارائه این خدمات امکانات را ساده‌ و آسان در دسترس افراد قرار دهیم.»

دولتی در ادامه با اشاره به پرداخت اعتباری خدمات سلامت گفت:« بسیاری از افراد به‌ خاطر در دسترس نداشتن توانایی مالی، شاید مسائل درمانی را نتوانند انجام دهند که با همکاری مجموعه آپ توانستیم این سرویس را برای اولین‌بار در اختیار افراد قرار دهیم تا بتوانند از طریق اعتباری که دریافت می‌کنند روند درمان خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.

فراهانی افزود: «با این‌که بزرگ‌ترین سهام‌دار مجموعه مشورپ سابق (حال) هستیم ولی هیچ محدودیتی برای این سرویس قائل نیستیم  و این سرویس علاوه ‌بر سرویس آپ در وب سرویس “حال” نیز قابل دسترسی است و این آزادی را دارد که با هر مجموعه دیگری نیز  همکاری داشته باشد و محدود به اپلیکیشن آپ نخواهد بود.

مدیرعامل آپ خاطر نشان کرد:« با حمایت‌هایی که از طرف مجموعه بزرگ آسان پرداخت انجام گرفت این استارتاپ توانست خدمات خود را  گسترش دهد و درحال‌حاضر بخش عمده‌ای از خدماتی که بر روی اپلیکیشن وجود دارد خدمات بالینی و آنلاین است بخشی از آن نیز  که برای کاربر قابل مشاهده نیست خدمات بسیار مهمی است که به پزشکان و مراکز درمانی ارائه می شود این خدمات بسیاری از دغدغه های پزشکان در زمینه نسخه های الکترونیک را رفع می‌کند.»

دولتی در ادامه گفت:« اپلیکیشن آپ و سرویس سلامت “حال” جزء اولین ارائه دهندگان تمامی مواردی که مربوط به نسخه الکترونیک در کشور در حال اجرا است،  هستند.

سرویس سلامت در سال گذشته یکی از پررشدترین سرویس‌های ما بوده که بیشترین رضایتمندی‌ها را در استفاده کاربران داشته است.»

در انتهای این نشست مدیرعامل آپ در جواب به این سوال عصربانک که شرایط پرداخت اعتباری سرویس “حال” چگونه است، گفت:« اعتبار مجموعه آسان پرداخت در قالب همکاری با مجموعه آپسان و خدمات تالی ارائه می‌شود وکسانی که اعتبار تالی دارند می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.  در حال حاضر بیش از ۱۱۰ هزار نفر دارای  اعتبار تالی هستند..دیگران نیز می‌توانند درخواست این سرویس را در خود سایت تالی یا از طریق اپلیکیشن آپ ارائه دهند و در خواست اعتبار، بسته به شرایط فرد از ۲۵۰ هزار تومان آغاز و تا 50 میلیون تومان قابل ارائه است و بازپرداخت ۱۲ ماهه دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.