حمایت «هلدینگ ارنیکا» از یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس) که از مهم‌ترین رویدادهای سالانه در حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود، در حالی یازدهمین دوره خود را به اتمام رساند که «هلدینگ ارنیکا» به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و فعال در زمینه کسب‌وکارهای فناورانه به جمع حامیان آن پیوست.

نمایشگاه «اینوتکس» که از سال ۲۰۱۲ – ۱۳۹۰ کار خود را با سه هدف سرمایه‌گذاری (ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌ها و استارتاپ‌ها)، مشارکت و همکاری (بین شرکت‌های فناور و استارتاپ‎های داخلی و بین‌المللی) و گفتگو و شبکه‌سازی (بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری) آغاز کرده است، موفق شده طی سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای را در میان کسب‌وکارها و تکنولوژی‌های فناور به دست آورد.

حمایت «هلدینگ ارنیکا» از یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس

«اینوتکس» که اکنون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه در حوزه نوآوری و فناوری کشور به شما می‌رود و طی سال‌های گذشته با استقبال وسیع اقشار مختلف و طیف‌های وسیعی روبه‌رو شده است، این بار نیز با قدرت هرچه بیشتر و در جهت نمایش دستاوردها و خدمات شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، فعالیت خود را در محل «پارک فناوری پردیس» آغاز کرده است.

از مهم‌ترین مزایای این رویداد می‌توان به معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، اتصال مشتریان محصولات فناورانه به تولیدکنندگان و همچنین آشناسازی سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها، نام برد.

هلدینگ ارنیکا؛ حامی جدید رویداد «اینوتکس»

«هلدینگ ارنیکا» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بر اساس هدف اصلی خود، یعنی حرکت روی لبه تکنولوژی، همواره خود را به عنوان حامی رویدادهایی از این دست معرفی کرده است.

در همین راستا، با توجه به حضور پرقدرت «اکسکوینو»، یکی از بزرگ‌ترین برندهای ارنیکا در این دوره از نمایشگاه که با طراحی خاص و منحصربه‌فرد غرفه و رونمایی از محصولات و خدمات این مجموعه همراه بود، گفت‌وگوهای گسترده‌ای میان مسئولان این هلدینگ و ستاد برگزاری اینوتکس شکل گرفت که خروجی آن شکل‌گیری همکاری‌های بسیار مثبت در آینده‌ای نه‌چندان دور است.

معرفی «اکسکوینو» و خدمات آن

اکسکوینو، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی بین فعالان رمزارزی دارد. این شرکت به عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری، از سال ۱۳۹۶ در حوزه رمزارز فعالیت می‌کند. اکسکوینو با ارائه کیف پول رمزارز محیط امنی را برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در ایران فراهم آورده است.

اکسکوینو یک پلتفرم جامع و دانش‌بنیان مبادله رمزارزها است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش، می‌توان آن را بهترین گزینه برای کاربران ایرانی نامید. در این بستر می‌توان بیش از ۱۵۰ رمزارز محبوب را در دو محیط متفاوت برای خرید آنی و ترید حرفه‌ای معامله کرد. با داشتن مزیت واریز و برداشت آنی به صورت ۲۴ ساعته، اکسکوینو به گزینه ایده‌آلی در این حوزه تبدیل شده است.

اکسکوینو با بومی‌سازی فناوری‌ها و زیرساخت به کار رفته، بر خلاف رقبا دیگر هیچ‌گونه وابستگی به صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی ندارد. در کنار تمام فعالیت‌های تجاری، این شرکت با امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه امیرکبیر تا به حال فعالیت‌های زیادی در راستای تحقیق، توسعه و بومی‌سازی بلاکچین و کاربردهای نوین آن داشته است.

با داغ شدن تب متاورس نیز اکسکوینو با توجه به رسالت خود به عنوان اولین شرکت ایرانی فعال در حوزه رمزارزها، وارد دنیا متاورس شد. این تیم شعبه متاورسی خود را در دیسنترالند با هدف آشنایی مردم سراسر جهان با فرهنگ ایران‌زمین تاسیس کرد. این ساختمان با معماری ایرانی و با طرحی الهام‌گرفته از مقبره خیام به محلی برای حمایت از آثار NFT هنرمندان ایرانی تبدیل شده است. علاوه بر فراهم آوردن بستری برای آشنا شدن عموم آحاد جامعه با متاورس، آشنایی ملل دیگر با فرهنگ و هنر ایرانی از دیگر اهدافی است که اکسکوینو با برگزاری جشن‌های باستانی در متاورس دنبال می‌کند. ساختمان دفتر مجازی اکسکوینو در متاورس که در نزدیکی دفتر رسمی بایننس و میکردائو بنا شده است، این بار به صورت حقیقی در این رویداد به نمایش گذاشته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.