انتصاب معاونت‌های عملیات و فناوری اطلاعات شرکت پرداخت نوین آرین

معاونت‌های عملیات، فناوری اطلاعات و مدیر ریسک و امنیت شرکت پرداخت نوین، معرفی شدند.

در مراسمی که روز یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱در سالن اجتماعات شرکت پرداخت پرداخت نوین با حضور امین مطیعی مدیرعامل، محمدرضا روشناس عضو هیئت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران برگزار شد، حمیدرضا گل‌کار به عنوان معاونت عملیات و حسین رضایی به عنوان معاونت فناوری اطلاعات معرفی شدند. امین مطیعی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در این مراسم گفت: قطعا تجارب ارزنده و سوابق همکاران کنونی در صنعت پرداخت می‌تواند حرکت رو به جلوی این شرکت را استمرار بخشد. ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که با حفظ و امتداد تلاش و همدلی کنونی، آینده برای شرکت پرداخت نوین بسیار روشن خواهد بود.

انتصاب معاونت‌های عملیات و فناوری اطلاعات شرکت پرداخت نوین آرین

انتصاب معاونت‌های عملیات و فناوری اطلاعات شرکت پرداخت نوین آرین

مطیعی، مدیرعامل پرداخت نوین، همچنین با اشاره به نیاز و آمادگی بازار برای حضور همه جانبه‌ی ابزارهای پرداخت الکترونیک پرداخت نوین، افزود: در حال حاضر با توجه به فضای رقابتی در صنعت پرداخت، قصد داریم با سرمایه‌گذاری ویژه بر روی بخش منابع انسانی، و استفاده از تخصص ایشان، ضمن افزایش سهم بازار، افزایش رضایتمندی را نیز در میان پذیرندگان به بالاترین سطح برسانیم. وی هم چنین با بیان این که در حال حاضر تمامی بخش‌های پرداخت نوین تلاش و همیت قابل قبولی برای نیل به اهداف و چشم‌انداز سازمان دارند، گفت: فضای کافی و آمادگی ذهنی برای رشد و تعالی در سازمان وجود دارد و بی‌شک می‌توان با استفاده از تجارب ارزنده‌ی مدیران، بزودی به آن چه شایسته‌ی نام پرداخت نوین است، رسید.

در این مراسم مطیعی، مدیرعامل پرداخت نوین، ضمن اظهار این که گسترش روابط و همکاری همه جانبه با بانک اقتصاد نوین می‌تواند منجر به موفقیت شود، گفت: بزودی گام‌های موثری در جهت عقد قرارداد همکاری با بانک‌های خصوصی و دولتی برداشته خواهد شد و مجموعه‌ی بزرگ پرداخت نوین از آن منتفع خواهند شد.

همچنین در بخشی دیگری از این مراسم نیز، ضمن تقدیر و تشکر از محمد چایچی و تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغشان در مدت همکاری به عنوان مدیر امنیت، میثم نجار را به عنوان مدیریت ریسک و امنیت شرکت پرداخت نوین منصوب شدند.

منبع پرداخت نوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.