بازدید رئیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از پرداخت نوین

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از شرکت پرداخت نوین بازدید کردند.

در جلسه‌ای که صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، شرکت پرداخت نوین میزبان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بود. در این نشست آقایان محمدعلی ایزدی، رئیس هیئت مدیره؛ علیرضا بلگوری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین؛ علی امانی، نائب رئیس هیئت مدیره؛ مرتضی معیری، عضو هیئت مدیره؛ غلامحسین احمدی عضو هیئت مدیره، امین مطیعی، مدیرعامل شرکت پرداخت، محمدرضا روشناس، عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت نوین و خانم معصومه ملاصالحی، مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گروه اقتصاد نوین، حضور داشتند.

در ابتدای این نشست صمیمانه، امین مطیعی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، ضمن خوشامد گویی به مدیران و هیئت عامل بانک اقتصاد نوین، ابتدا گزارشی از عملکرد شرکت شرکت در سال گذشته ارایه کرد و ضمن اشاره به وضعیت موجود و چالش‌ها گفت: در حال حاضر تمام تلاش ما ساماندهی و ایجاد یک روند مشخص و استاندارد در کلیه‌ی امور است. از این رو واحدهای جدیدی را در بدنه‌ی سازمان ایجاد خواهیم کرد تا روند رو به رشد بیشتری و شایسته‌تری را تجربه کنیم.

مطیعی، در بخشی از گزارش خود ضمن ارایه داده‌های آماری مربوط به جایگاه شرکت پرداخت نوین و تراکنش‌های آن در سال ۱۴۰۰ افزود، آن چه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ایجاد حس رضایت و خوشنودی در پذیرندگان برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک ما است. از این رو با تقویت نمایندگان و ایجاد شعب در سراسر کشور قصد داریم به صورت مداوم و پیوسته ضمن بررسی کیفی و کمی ارایه خدمات، حس مسئولیت‌پذیری و اعتماد به پذیرندگان را افزایش دهیم.

در بخش دیگر از این نشست صمیمانه، مطیعی با ارایه برنامه‌های خود اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد شرکت پرداخت نوین بزودی با شتاب بیشتری همراه خواهد بود و برنامه‌های گسترده‌ای برای این مهم در معاونت‌های مختلف برای این مهم تدوین شده است که فرآیند اجرایی آن انجام شده و در برخی موارد در روزهای آتی آغاز خواهد شد. مطیعی در ادامه از ارایه مدل‌های جدیدی برای افزایش سهم تراکنش شرکت پرداخت نوین در بازار پرداخت الکترونیک کشور خبر داد و گفت: تلاش مجموعه به سمتی است که با ارایه سامانه های جدید، اکوسیستم کامل و جامعی از پرداخت الکترونیک را برای شرکت پرداخت نوین ایجاد کند. وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که نتایج شگفت‌انگیز تغییرات بزودی در صنعت منعکس خواهد شد و مسیر رو به پیشرفت برای دستیابی اهداف بلند مدت برای شرکت پرداخت نوین هموارتر از گذشته خواهد بود.

در ادامه این نشست، بلگوری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک اقصاد نوین، ضمن تقدیر از اقدامات رو به پیشرفت انجام شده به توافق و همدلی بسیار خوب بانک اقتصاد نوین و شرکت پرداخت نوین اشاره کرد و گفت: حفظ روند موجود می‌تواند موجب دستیبابی به اهداف در زمانی بسیار کمتر از مدت پیش بینی شده شود و امید است که این مهم بزودی اتفاق بی‌افتد.

در پایان این نشست نیز، ایزدی رئیس هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت پرداخت نوین ابراز امیدواری کرد که بزودی موفقیت‌های بزرگی در این صنعت برای شرکت پرداخت نوین رخ دهد.

بازدید رئیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از پرداخت نوین

بازدید رئیس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از پرداخت نوین


منبع پرداخت نوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.