شمارش معکوس تا قرعه‌کشی جایزه ۱۰۰میلیونی دیجی‌پی

قرعه‌کشی جایزه ۱۰۰میلیون تومانی کمپین بزرگ دیجی‌پی که به یک نفر تعلق می‌گیرد، روز چهارشنبه ۱۱ خرداد برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی این جایزه به‌صورت زنده، از طریق پلت‌فرم‌های اینستاگرام و آپارات دیجی‌پی پخش می‌شود.

در کمپین جایزه ۱۰۰ میلیونی، کاربران اپلیکیشن دیجی‌پی، به‌ازای انجام هر تراکنش در این اپ، شانس شرکت در قرعه‌کشی را دریافت کردند و اکنون قرعه‌کشی نهایی از میان شانس‌های دریافتی همه کاربران انجام می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی این شرکت ارائه‌دهنده خدمات فناوری مالی، تعداد شانس‌های حاصل از تراکنش‌های کاربران طی دوره برگزاری کمپین یعنی از بازه رمانی ششم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه، به بیش از پنجاه و شش میلیون شانس رسید و قرعه‌کشی بین این تعداد شانس برگزار خواهد شد.

نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و تکمیل پروفایل، کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض، پرداخت عوارض آزادراه‌ها و طرح ترافیک، خرید بیمه و کمک به خیریه‌های معتبر و ده‌ها خدمت دیگر اپ دیجی‌پی، تراکنش‌های بودند که کاربران این اپ انجام داده و به‌ازای آن‌ها شانس شرکت در قرعه‌کشی دریافت کردند.

علاوه‌بر قرعه‌کشی جایزه ۱۰۰میلیونی کمپین دیجی‌پی، قرعه‌کشی سالانه این شرکت نیز در مراسم روز چهارشنبه انجام خواهد شد. جایزه این قرعه‌کشی سالانه، یک بسته کامل از محصولات هوشمند پرطرف‌دار، شامل گوشی موبایل، هدفون و ساعت هوشمند است که به یک برنده خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

گفتنی‌ست، مراسم قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۸ شب، از طریق صفحه دیجی‌پی در اینستاگرام و همین‌طور آپارات دیجی‌پی به‌طور زنده پخش شده و در همان برنامه با برندگان خوش‌شانس جایزه ۱۰۰میلیونی و برنده جایزه سالانه دیجی‌پی در برنامه زنده تماس گرفته می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.