روش افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در بانک ملی از طریق نشان بانک

با فراهم شدن احراز هویت و گواهی امضای الکترونیک و مدیریت اوراق و اسناد تجاری دیجیتالی، امکان افتتاح حساب غیرحضوری ارزی در سرویس نشان بانک فراهم شد و کاربران و مشتریان بانک ملی ایران می توانند پس از افتتاح حساب بصورت آنی، خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

حتماً در چند سال اخیر در تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی بانک‌ها درباره افتتاح حساب غیرحضوری شنیده‌اید. تا همین چند سال قبل برای افتتاح حساب حتماً لازم بود مشتری حضوراً با مدرک لازم مثل شناسنامه و کارت ملی به شعب بانک مراجعه کند، نوبت بگیرد و در صف منتظر بماند و روند افتتاح حساب را طی کند که این فرایند زمانبر و خسته کننده بود، ولی در چند سال اخیر با توسعه خدمات غیرحضوری بانکداری در کانال‌های مختلف مثل موبایل بانک و اینترنت بانک دیگر نیازی به حضور فیزیکی مشتری برای افتتاح حساب در شعبه نیست.

امروزه با کمک تکنولوژی احراز هویت بیومتریک و گواهی امضای الکترونیک  که اصول اساسی در ارائه خدمات بانکی است، مشتریان می‌توانند بصورت غیرحضوری شناسایی شوند، افتتاح حساب کنند، کارت بانکی بگیرند و به بسیاری از خدمات بانکی بدون حضور در شعب بصورت 7*24 و در هر مکانی دسترسی داشته باشند، ولی آیا تا به حال به افتتاح حساب غیرحضوری ارزی فکر کرده بودید؟

افراد و به ویژه سرمایه‌داران همواره به دنبال راهی برای حفظ ارزش سرمایه و دارایی‌های خود و یا سپرده‌گذاری مطمئن هستند. امروزه و با افزایش نوسانات ارزی و اقتصادی و همچنین تغییر در شرایط فعالیت‌های تجاری در سطح بین الملل، نیاز به یک راه مطمئن با شرایط مشخص و قابل قبول برای سپرده‌گذاری، بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل انواع بانک‌ها، امکان افتتاح حساب ارزی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند.

حساب ارزی بانک ملی یکی از این نوع سپرده‌ها می‌باشد. حساب ارزی به نوعی حساب بدون مرز است که با تبدیل سرمایه و دارایی خود به واحد پول یکی از کشورهای خارجی مانند دلار و یورو می‌توانید ارزش سرمایه خود را حفظ کنید. افتتاح انواع حساب‌های ارزی برای افراد حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است و افراد و شرکت‌ها می‌توانند از این نوع حساب‌ها در انجام معاملات خارجی در تجارت بین الملل استفاده کنند.

افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در بانک ملی از طریق نشان بانک

افتتاح حساب ارزی به صورت غیرحضوری از طریق نشان بانک، خدمت جدید بانک ملی است. در این خدمت جدید متقاضیان حساب ارزی بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق چند گام ساده می‌توانند حساب ارزی داشته باشند.

متقاضیان برای دسترسی به این سرویس ابتدا باید نشان بانک را در گوشی خود داشته باشند. «نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است؛ که از طریق آن مشتریان به تمامی خدمات بانکی بصورت غیرحضوری دسترسی خواهند داشت.

مشتریان شعب دیجیتالی نشان بانک با ثبت امضای الکترونیک از این پس برای هیچ کاری حتی امضا کردن نیز به  حضور در شعب بانک ملی ندارند.

پرداخت تسهیلات(کاملا غیر حضوری و بدون ضامن) ، افتتاح حساب(حتی برای اولین بار در بانک ملی ایران)، دریافت کارت هدیه، صدور دسته چک، تمام خدمات مبتنی بر کارت و حتی مسدودی کارت و همچنین اخذ مشاوره بانکی و پرسش و پاسخ هایی که قبلا براش تا شعبه باید می رفتید و یا ساعت‌ها پشت تلفن منتظر ارتباط با کارشناس می شدید همه در نشان بانک به راحتی در دسترس شماست .

نشان بانک اینک در اپلیکشن ایوا، بله و 60 در دسترس کاربران است. با فراهم شدن احراز هویت و گواهی امضای الکترونیک و مدیریت اوراق و اسناد تجاری دیجیتالی، امکان افتتاح حساب غیرحضوری ارزی در سرویس نشان بانک فراهم شد و کاربران و مشتریان بانک ملی ایران می توانند پس از افتتاح حساب بصورت آنی، خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

افتتاح حساب ارزی به صورت غیرحضوری شامل مراحل تخصیص حساب، دریافت گواهی امضای الکترونیک، پرداخت، امضای قراردادها و بارگذاری مدارک است.

ارائه اطلاعاتی شامل کد ملی، سریال پشت کارت ملی، تاریخ تولد، استان، شهر، کد پستی محل سکونت، استان و شعبه مورد نظر، مدرک تحصیلی و نام و نام خانوادگی لاتین برای افتتاح حساب الزامی است.

پس از آن، کاربر نشان بانک باید مرحله گواهی امضای الکترونیک را گذرانده و سپس با پرداخت هزینه های مربوطه، وارد مرحله امضای قراردادها شود. در نهایت نیز متقاضی افتتاح حساب ارزی ضمن بارگذاری مدارک شامل کارت ملی و شناسنامه، از مرحله نهایی عبور کرده و اطلاعات شماره حساب، شماره مشتری و کد شعبه را به صورت پیامکی دریافت خواهد کرد.

افتتاح مجازی حساب پس انداز ارزی بانک ملی ایران به ارزهای دلار آمریکا و یورو و فقط برای افراد بالای 18 سال امکان پذیر است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.