اپل به BNPL می‌پیوندد

Apple Pay Later به کاربران امکان می‌دهد بدون بهره یا کارمزد هزینه خرید توسط Apple Pay را در چهار پرداخت مساوی در یک دوره شش هفته‌ای تقسیم کنند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ اپل به موج “اکنون بخر بعداً پرداخت کن” پیوسته است.

اپل به BNPL می‌پیوندد

آیفون روز دوشنبه از راه اندازی Apple Pay Later خبر داد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون بهره یا کارمزد، هزینه خرید Apple Pay  را در یک دوره شش هفته‌ای در چهار پرداخت مساوی تقسیم کنند. این خدمت جدید در کیف پول دیجیتال اپل تعبیه شده است و اکنون در دسترس کاربران است.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، کاربران می‌توانند هنگام خرید با استفاده از Apple Pay یا کیف پول دیجیتال خود، برای سرویس جدید Apple Pay Later درخواست دهند. این سرویس فعلاً فقط کاربران ایالات متحده برای خریدهای آنلاین و درون برنامه‌ای از طریق شبکه Mastercard پذیرفته می‌شود. در این نسخه، کاربران می‌توانند رسیدهای دقیق و ردیابی سفارش را در کیف پول خود برای دریافت کنند.

Apple Pay Later می‌تواند برای Apple Pay یک امتیاز باشد و تعداد کاربران Apple Pay را از 45.4 میلیون نفر در سال جاری به 56.6 میلیون نفر در سال 2026 برساند. جیمی تاپلین،  تحلیلگر ارشد تحقیقاتی در زمینه پرداخت و تجارت در Insider Intelligence در این باره گفت: “اپل می تواند این رشد را از طریق BNPL افزایش دهد و کاربران بیشتری را جذب کند.”

در این سرویس کاربران برای دریافت BNPL باید از Apple Pay استفاده کنند و اینطور نیست که مجبور باشید یک حساب کاربری جدید باز کنید و این راهکار ساده باعث جذابیت سرویس می‌شود.

اوایل سال جاری، بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال توسعه فناوری است که پذیرندگان را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را بدون تجهیزات خاصی پردازش کنند. به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ فناوری علاقه مند به انجام امور مالی که به طور سنتی توسط بانک‌ها انجام می شود، از جمله پردازش پرداخت، ارزیابی ریسک برای وام دهی، تجزیه و تحلیل تقلب و چک‌های اعتباری است.

ورود اپل به بازار BNPL در زمان مهمی برای صنعت رخ می‌دهد که پیشگامان BNPL در حال آزمایش آن هستند.

البته قانون‌گذاران ایالات متحده نگران هستند که وام‌گیرندگان BNPL بیش از توان مالی خود وام بدهند. به همین منظور دفتر حمایت مالی از مصرف‌کنندگان سال گذشته تحقیقی را در مورد شیوه‌های تجاری پنج ارائه‌دهنده پیشرو BNPL یعنی  Affirm، Afterpay، Klarna، PayPal و Zip- آغاز کرد و از آنها خواست اطلاعات دقیقی در مورد مدل‌های کسب و کاری خود ارائه دهند.

 

 

 

منبع paymentsdive
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.