توسن 23 ساله شد

در مسیر 23 سالگی، توسن اخیراً از اکوسیستم دیجیتال خود به نام "دیار" و برند ویدیویی توسن رونمایی کرد.

شرکت توسن ( سامانه‌های نرم‌افزاری نگین) سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ایجاد پلتفرم‌های مورد نیاز بازارها و نهادهای مالی و ارائه راهکارهای نوین فناوری اطلاعات در حوزه بانک‌داری آغاز کرد. در حال ‌حاضر بیش ‌از ۵۰ بانک و مؤسسه مالی و اعتباری و نهاد دولتی از خدمات توسن استفاده می‌کنند و بیش‌از ۲۷ میلیون ایرانی نیز از محصولات و سرویس‌های این گروه بهره‌مند می‌شوند.

توسن به‌عنوان شرکتی پیشرو در ارائه راهکارهای نوین بانک‌داری و پرداخت شناخته می‌شود که برخی دستاوردهای درخشان آن عبارتند از :اولین core banking در ایران، اولین اینترنت بانک ایران ، اولین سوئیچ پرداخت ایران و اولین سیستم هوش تجاری ایران؛

در مسیر 23 سالگی، توسن اخیراً از اکوسیستم دیجیتال خود به نام “دیار” رونمایی کرد. دیار دیجیتال که نام تجاری مجموعه توسن دیجیتال است به‌منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی کسب‌وکارهای دیجیتال گروه توسن راه‌اندازی شده‌است دیار دیجیتال وظیفه خلق ارزش در حوزه‌های فعالیتی گروه توسن و اکوسیستم فین‌تک را برعهده دارد.

دیار دیجیتال درواقع پاسخ گروه توسن به تغییرات دنیای دیجیتال است که با تکیه ‌بر میراث ۲۳ ساله این شرکت در حوزه بانک‌داری و پرداخت شکل گرفته‌ است.

طی سال‌های گذشته گروه توسن همگام با تحولات و روندهای دیجیتال، اکوسیستمی شامل کسب‌وکارهای مختلف و با رویکردی نوین خلق کرده ‌است بر این اساس نیاز بود تا به ‌منظور یکپارچه‌سازی و هماهنگی بیشتر این اکوسیستم و اعضای آن، مجموعه جدیدی راه‌اندازی شود. دیار دیجیتال به نمایندگی از گروه توسن هماهنگ‌کننده، هدایت استراتژی و یکپارچه‌سازی کسب‌وکارهای دیجیتال گروه توسن را انجام می‌دهد. درعین‌حال نقش طراحی چشم‌اندازها و افق پیش روی شرکت‌های دیجیتال این گروه را برعهده خواهد داشت .

در ادامه شما می‌توانید برند ویدیویی توسن را مشاهده کنید.

این ویدیو فلسه وجودی توسن را نشان می‌دهد و در آن به نقش نیاکان ما در گذشته  و اهمیت فناوری اطلاعات امروزی برای تسهیل زندگی مردم در جامعه اشاره دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.