فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت، امکانات ویژه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که بدون نگرانی از لیمیت شدن، درآمد ارزی‌شان را نقد و از سایت‌های خارجی خرید کنند، به هرجای دنیا پول بفرستند و درگاه اختصاصی داشته باشند.

«قبل از اینکه شنا رو شروع کنی، از عمقش بپرس» شاید شما هم قبلاً این ضرب‌المثل را جایی شنیده‌ باشید. همگی زخم‌های مشترکی داریم و به یک اندازه از آن‌ها درد می‌کشیم. ما هم مثل شما که با درآمد دلاری قصد تجربه‌ی مسیر تازه‌ای را دارید، قبل از شیرجه سؤال‌های زیادی از خودمان پرسیدیم. شبیه به تمام صاحبان کسب‌‎وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و صادرکننده‌، فریلنسرها و افرادی که قصد اتصال به بازار بین‌المللی را دارند، از دردسرهای نقد کردن درآمد ارزی باخبریم. سد سخت و بزرگی به نام تحریم مقابل تمام این فعالیت‌ها قرار گرفته است. مثل همیشه، بعد از 15 سال تجربه‌ در پرداخت‌های ارزی و هزاران آزمون و خطای مختلف، به راه‌حل مطمئنی رسیده‌ایم که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

هیچ رازی وجود ندارد

با داغ‌تر شدن بازار فریلنسری، ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین برای ادامه‌ی حیات بسیاری مشاغل الزامی شده است. همکاری با شرکت‌های خارجی، پروژه‌های بین‌المللی و ارتباط با افراد گوناگون حوزه‌ی فعالیت در کشورهای مختلف، به گسترش بازار کسب‌وکارتان منجر می‌شود.  تحریم‌های بانکی، لیمیت‌ شدن‌ حساب پی‌پال، متصل نبودن حساب‌های بانکی داخلی به سیستم انتقال بین‌المللی پول، باعث شده تا بسیاری از افراد عطای درآمد دلاری را به لقایش ببخشند. نتیجه؟ درآمد کمتر، کوچک شدن کسب‌وکار و در نهایت قرار گرفتن در مرز ورشکستگی. پس راه‌حلی که از آن صحبت کردیم به چه دردمان می‌خورد؟ هیچ رازی وجود ندارد. همگی از راه‌حل باخبریم؛ داشتن حساب پی‌پال. مهم تجربه‌ای است که مانع بروز اختلال و مشکلات شود. افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت، امکانات ویژه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که بدون نگرانی از لیمیت شدن، درآمد ارزی‌شان را نقد و از سایت‌های خارجی خرید کنند، به هرجای دنیا پول بفرستند و درگاه اختصاصی داشته باشند.

 فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

جای شما خالی‌ست

بیشتر از 400 میلیون نفر در دنیا حساب پی‌پال دارند؛ بالاتر از هر سیستم پرداخت آنلاین در دنیا. اگر بخواهیم فقط یک دلیل برای اهمیت چنین آماری بیاوریم، آن امنیت بالای پی‌پال است. سؤال اینجاست چه افرادی به افتتاح حساب پی‌پال نیاز دارند و چرا باید امنیت برای‌شان مهم‌ترین ویژگی حساب ارزی‌‎ محسوب شود؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، به هیچ توضیح اضافه‌ای برای داشتن یک حساب امن‌تر پی‌پال نیاز ندارید.

  • صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین
  • فریلنسرهایی با درآمد دلاری
  • خریداران محصول از سایت‌های خارجی
  • ارسال‌کنندگان پول به نقاط مختلف دنیا
  • کسب‌و‌کارهای آنلاین بین‌المللی نیازمند به درگاه اختصاصی حساب پی‌پال

اگر جایی در فهرست بالا دارید و بدون پی‌پال فعالیت‌تان را ادامه می‌دهید، جای‌تان در اجتماع بزرگ پی‌پال‌دارها خالی است. با نیک پرداخت، امن و بی‌دردسر حساب پی‌پال را افتتاح و بدون چک و سفته درآمد ارزی را با قیمت بالاتر نقد کنید.

 فضانوردی با افتتاح حساب امن پی‌پال

کمربندهای‌تان را ببندید

بسته به نوع استفاده از حساب پی‌پال، می‌توانید یکی از بسته‌های ماه، مریخ یا مشتری نیک پرداخت را خریداری کنید. ما امنیت بالاتر را برای شما می‌خواهیم به‌ همین دلیل تمامی اکانت‌ها از نوع بیزینس و وریفای‌شده هستند. مشاوره رایگان، پشتیبانی دائمی و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته همراهی ویژه‌ی نیک پرداخت با مشتریان است. با افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت از این مزایا برخوردار می‌شوید:

  • اکانت‌هایی با بالاترین امنیت و وریفای‌شده
  • پایین بودن احتمال لیمیت‌شدن
  • نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته
  • تبدیل درآمد ارزی به ریال با بالاترین قیمت
  • درگاه پرداخت ارزی پی‌پال
  • VPS اختصاصی
  • پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی 24/7

حالا اگر آب دست‌تان است، روی میز بگذارید و با ورود به این لینک از قیمت و جزئیات بیشتر هرکدام از بسته‌ها باخبر شوید. نگران محدود شدن اکانت پی‌پال‌تان نباشید، تیم باتجربه‌ی کارشناسان نیک پرداخت همراهی‌تان می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.