توکن‌های هدیه در کمین حساب‌های اصلی بازار ارزهای دیجیتال

کارشناس بازار سرمایه گفت: نکته اساسی که باید در زمینه توکن‌های هدیه به آن توجه شود این است که افراد به هیچ عنوان حساب اصلی خود را نباید به عنوان آدرس برای واریز این توکن‌ها اعلام کنند.

حسین مرید سادات گفت: توکن‌های هدیه یکی از مولف‌هایی هستند که در بازار کریپتو کاملا مرسوم هستند؛ به طور مثال وقتی یک توکن، یک صرافی یا یک هشتک را بخواهند معرفی و برجسته کنند معمولا از توکن‌های هدیه برای این فرآیند استفاده می‌کنند.

توکن‌های هدیه در کمین حساب‌های اصلی بازار ارزهای دیجیتال

به گفته این کارشناس بازار رمزارزها؛ شرایط کاری اغلب این توکن‌ها به این صورتی است که باید بروید کانال های شبکه های اجتماعی و موارد مطرح دیگر را فالو کنید یا توییت مشخصی را لایک و آن را در لیست خود داشته باشید تا هدیه به شما تعلق گیرد.

مرید سادات می‌گوید: در زمینه توکن‌های هدیه فضای تاریکی وجود دارد و دستیابی به حساب افراد می‌تواند برای آن‌ها اتفاقات ناخوشایندی را رقم بزند.

در نهایت معمولا این توکن‌های هدیه برای معروف شدن یک جریان یا صرافی جدید متمرکز یا غیر متمرکز استفاده می‌شوند و بسیاری از آن‌ها هم به سرعت می‌سوزند و به شکلی از بین می‌روند. در آخر این خود افراد هستند که باید احتیاط لازم را در حوزه رمز ارز‌ها و موارد وابسته به آن رعایت کنند.

توکن به هرگونه دارایی که از طریق تراکنش دیجیتال و رمزنگاری قابل نقل و انتقال باشد، می‌گویند. آن‌ها در بستر بلاکچین و بر اساس خصوصیاتی که توسعه دهندگان آن‌ها تعریف می‌کنند ایجاد می‌شوند.

در کل سه مدل توکن هدیه وجود دارد؛ یک مدل به تعداد برنده‌ها تعدادی توکن مشخص داده می‌شود و دیگری توکن‌ها بین برندگان تقسیم می‌شود و مدل آخر این که اصلا توکنی داده نمی‌شود و تنها از اسم توکن هدیه به عنوان قلاب استفاده می‌شود.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.