سامسونگ کیف پول دیجیتال جدید رمزارز معرفی کرد

سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که شرکت سامسونگ الکترونیک یک کیف پول دیجیتال جدید راه‌اندازی کرده است که به کاربران گوشی گلکسی این امکان را می‌دهد تا رمزارزها را نگهداری، و کارت‌های شناسایی، کلیدهای دیجیتال، کارت‌های پرداخت و سایر موارد را سازماندهی کنند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ این ابزار با کیف پول بلاکچین سامسونگ ادغام می‌شود تا به کاربران امکان نظارت بر ارزهای دیجیتال خود را بدهد. کاربران سامسونگ با گوشی‌های واجد شرایط در ایالات متحده، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا می‌توانند هم‌اکنون اپلیکیشن‌های Samsung Pay یا رمز عبور سامسونگ خود را به‌روزرسانی و به کیف پول جدید سامسونگ مهاجرت کنند.

در اواخر امسال نیز این اپلیکیشن، امکان ذخیره گواهینامه‌های رانندگی، کارت شناسایی دانشجویی و سایر اسناد مهم مثل کارت واکسیناسیون را فراهم می‌کند.

سامسونگ در حال ارائه این ابزار پرداخت جدید برای تقویت گوشی‌های خود در مواجهه با اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتال ارائه شده توسط غول‌های فناوری ایالات متحده اپل و گوگل است. طبق تحقیقات Insider Intelligence،  Samsung Payاز نظر کاربران کیف پول دیجیتال با 16.8 میلیون کاربر، پس از رقبای خود Google Pay با 27 میلیون کاربر و Apple Pay با 47 میلیون کاربر در رتبه سوم قرار دارد.

سامسونگ گفته است که رابط کاربری کیف پول را بهبود بخشیده است تا کاربران به راحتی به کارت‌های پرداخت، وفاداری و عضویت خود دسترسی داشته باشند. این ابزار همچنین دارای قابلیت Samsung Pass است که به کاربران اجازه می‌دهد رمزهای عبور خود را ذخیره کنند و از احراز هویت بیومتریک برای ورود به برنامه‌ها و خدمات استفاده کنند.

جین هان، معاون اجرایی سامسونگ در بیانیه‌ای گفت: «کیف پول سامسونگ سطح جدیدی از سهولت روزمره را با محیطی کاملاً ایمن و امن برای ذخیره کلیدهای دیجیتال، کارت‌ها و موارد دیگر به دستگاه‌های تلفن همراه به ارمغان می‌آورد.

در اوایل سال جاری، اپل ابزار Tap to Pay خود را در آیفون معرفی کرد که به پذیرندگان امکان می دهد Apple Pay، کارت های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف پول‌های دیجیتال را با آیفون خود بپذیرند.

عرضه کیف پول سامسونگ با قابلیت‌های رمزنگاری نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار عمیق‌تر در این زمینه است و به مشتریان کیف پول سامسونگ اجازه می‌دهد به دارایی‌های دیجیتال خود در چندین صرافی دسترسی داشته باشند.

اگرچه به نظر می‌رسد پذیرش ارزهای دیجیتال در حال رشد است، ولی تحقیقات نشان می‌دهد که تعداد کمی از کاربران از این ابزار برای پرداخت استفاده می‌کنند یا اصلاً آن را درک می‌کنند. گزارش S&P که در اوایل سال جاری منتشر شد، نشان داد که کمتر از یک پنجم کاربران ارزهای دیجیتال برای خرید با استفاده از ارزهای دیجیتال هزینه پرداخت کرده‌اند. به علاوه، نظرسنجی YouGov نشان داد که تقریباً از هر 10 پاسخ‌دهنده آمریکایی هفت نفر گفتند که رمزارز را درک نمی‌کنند.

 

منبع paymentsdive.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.