کارآفرین بر قله‌ شفافیت مالی ایستاد

بانک کارآفرین در راستای شفافیت مالی با دریافت عنوان" گزارش مقبول" از حسابرس مستقل، توانست ارزشمند ترین رتبه کیفیت گزارش مالی، را دریافت کند.

پس از بررسی صورتهای مالی بانک، در سال مالی منتهی به اسفند 1400 بانک کارآفرین توانست بالاترین رتبه گزارش کیفیت مالی با عنوان “گزارش حسابرسی مقبول” را از بازرسان و ناظران قانونی دریافت کند.

کارآفرین بر قله‌ شفافیت مالی

این دومین بار است که بانک کارآفرین طی ۲۳سال فعالیت خود با پیگیری، ارتقای شفافیت و اصلاحات فنی و حرفه‌ای صورت‌های مالی، توانسته این عنوان ارزشمند را دریافت کند که نشان از شفافیت اطلاعات صورت های مالی بانک دارد.

با توجه به این که شرکت های زیر مجموعه بانک کارآفرین در سالهای پیش این عنوان را بارها دریافت کرده بودند، در سال گذشته نیز مجامع سالانه کلیه شرکت‌های تابعه بانک کارآفرین، شامل شرکت های کارگزاری، لیزینگ، سرمایه‌گذاری، صرافی، بیمه، هلدینگ فناوری نگاه فردا و ابنیه گستر در موعد مقرر و به صورت منظم برگزار شد و بر اساس گزارش حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی، تمامی این شرکت‌ها، گزارش حسابرسی مقبول دریافت کردند.

لازم به ذکر است بانک کارآفرین در طی دو دهه فعالیت خود همواره به عنوان بانکی خوشنام و شفاف در نزد سهامداران و مردم شناحته شده است و این افتخار دیگری است که نشان می دهد این بانک بر اساس همان هدف اصلی خود که شفافیت و پاسخ گویی است ادامه مسیر می دهد.

منبع بانک کارآفرین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.