بازآفرینی برند سپ با شعار برای پرداختن به زندگی

دیروز مراسم بازآفرینی برند سپ در ورود به دهه سوم فعالیت خود با ماموریت اصلی ارزش آفرینی برای مشتریان با شعار " برای پرداختن به زندگی" برگزار شد.

در مراسم بازآفرینی برند “سپ”، حسین واعظ قمصری، مدیرعامل این شرکت، ضرابیه رئیس هیات مدیره گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان، مدیران ارشد بانک سامان و شرکت سپ حضور داشتند.

در این مراسم ضمن رونمایی از برند جدید سپ به فعالیت ها و اقدامات شرکت از ابتدای تاسیس تا زمان حاضر پرداخته شد. این شرکت به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور محسوب شده و با رونمایی از برند جدید سپ با شعار پرداختن برای زندگی در صدد ارائه خدمات متنوع پرداخت به مشتریان در دهه سوم فعالیت است.

سپ بنیانگذار صنعت پرداخت است

حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ در ابتدای این مراسم با اشاره به تاسیس شرکت در سال 1382 گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان ضمن انجام اولین تراکنش مالی در سال 1383، مبدا بسیاری از فعالیت هایی بوده که تا کنون در حوزه پرداخت انجام شده و بنیانگذار صنعت پرداخت کشور به حساب می آید. در اوایل دهه 1390 شرکت الکترونیک سامان(سپ) کد دستوری  #724* را راه‌انداری کرد که در نوع خود بیزینس بزرگی به شمار می آمد. از آنجایی که استراتژی‌های این شرکت مبتنی بر توسعه و توجه به آینده تدوین شده، در سال 1395 برنامه رسیدن به رتبه اول کشوری در دستور اجرای آن قرار گرفت و پس از آن به لطف خداوند محقق گردید. در حال حاضر نیز سپ به لطف تیم فعال و هیات مدیره در تلاش است تا فعالیت‌های توسعه ای خود را تداوم بخشد.

خلق نوآوری با تکیه بر استراتژی های کلان

وی با ذکر اهمیت رونمایی از هویت برند سپ، اظهار کرد: این شرکت در آستانه ورود به دهه سوم فعالیت های خود قرار دارد و خوشبختانه دو دهه از عمر خود را با کسب تجارب سودمند و موفقیت های زیاد پشت سر گذرانده و به همین دلیل با انجام موفقیت‌آمیز پروژه برندینگ بازآفرینی هویت بصری در تلاش است تا خود را برای کسب نوآوری‌های بیشتر بر مبنای استراتژی‌های کلان آماده کند.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان با بیان این نکته که این شرکت سعی دارد تا با تغییر در همه ابعاد فنی و اجرایی در مسیر هویت بصری خود گام بردارد، خاطرنشان کرد: از جمله رویکردهای جدید شرکت سپ با توجه به تغییر نسل و تحولات بازار، خلق فرصت‌ها و امکانات تازه است.

استفاده از ظرفیت مشتریان برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و برندسازی

قمصری هدف از این بازآفرینی را تلاش برای عقب نماندن از گستره تکنولوژیکی و رقابت‌ها عنوان کرد و گفت: تغییرات این شرکت باید به تناسب نیازها و اقتضائات روز بوده و امکاناتی مانند اپلیکیشن، درگاه‌های پرداخت، پایانه‌های فروشگاهی و… را تحت یک نام و ظاهر به صورت منسجم  و یکپارچه به مخاطبان عرضه کند. همچنین یکی دیگر از اهداف شرکت سپ افزایش هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت مشتری برای تقویت فروش و کاهش هزینه‌ها برای تبلیغات و برندسازی است.

بازآفرینی برند سپ با شعار پرداختن برای زندگی

سرمایه ای بالاتر از اعتماد مشتری نیست

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپ استفاده از تکنولوژی‌های روز را موضوع اجتناب‌ناپذیر نسل جوان دانست و بیان کرد: بیشتر ماموریت این شرکت در رابطه با نسل جوان بوده و با توجه به تغییرات تکنولوژی به سمت راهکارها و تجربه‌های کاربری حرکت کرده است. در حال حاضر تجربه نشان می‌دهد که اعتماد در پرداخت،  عامل بسیار مهمی است و هیچ سرمایه‌ای بالاتر از ایجاد اعتماد برای ذی نفعان نخواهد بود.

توسعه ظرفیت های پرداخت و تجارت الکترونیک

وی ادامه داد: در صدد هستیم تا با ارائه خدمات درست پرداخت و ایجاد حس اعتماد در مشتریان به عنوان یک بنگاه تجاری به نقش مسئولانه خود عمل کرده و با توسعه ظرفیت‌های پرداخت و تجارت الکترونیک نقش مهمی در کاهش مصرف کاغذ، ترافیک و گرفتاری‌های اجتماعی داشته باشیم تا شهروندان به زندگی و کسب و کار خود پرداخته و از منظر پرداخت و حوزه اجرایی آن کمترین دغدغه را داشته باشند. بر همین اساس ما در برندینگ جدید شعار ” برای پرداختن به زندگی” را انتخاب کرده ایم تا همشیه به خودمان و مخاطبان یادآوری کنیم که ما هستیم تا مردم و مشتریان راحت‌تر زندگی کنند. از طرفی به عنوان یک پلتفرم حوزه پرداخت در صددیم تا انواع راه های پرداخت و تجارت الکترونیک را ارائه داده تا مردم بتوانند از فرصت‌های ایجاد شده برای زندگی و لذت بردن از آن استفاده کنند. به طور کلی باید گفت ماموریت اصلی و اجتماعی این شرکت ایجاد زندگی بهتری برای مردم است.

در پایان نیز اعلام می کنم بازآفرینی این برند مقدمه ورود به دهه سوم فعالیت این شرکت محسوب شده و ماموریت اصلی آن  ارزش آفرینی برای مشتریان خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.