بیت‌کوین سقوط بیشتری می‌کند؟

بیت‌کوین (BTC) ممکن است سقوط بیشتری را تجربه کند اما ملتم دمیرورز، مدیر استراتژی کوین شیرز معتقد است که ارز دیجیتال برتر در ۲۴ ماه آینده به بالاترین حد خود خواهد رسید.

دمیرورز اظهار کرد که بیت‌کوین همیشه «دارایی چرخه‌ای» بوده است که در حال حاضر از نقطه اوج به نقطه پایین ۸۰ تا ۹۰ درصد از لحاظ تاریخی کاهش یافته است.

بیت‌کوین سقوط بیشتری می‌کند؟

با توجه به اینکه اکنون بیت‌کوین حدود ۶۵ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته، اما وی معتقد است که هنوز جا برای اصلاح نزولی وجود دارد.

وی اشاره کرد که حمایت قوی در حدود ۲۰هزار دلار وجود دارد و او انتظار ندارد که بیت‌کوین به زیر ۱۴هزار دلار سقوط کند و پیش‌بینی کرد که این کاهش تا سال ۲۰۲۴ چشم‌اندازی دور است و در ۲۴ ماه آینده شاهد بالاترین رکوردهای جدید بیت‌کوین خواهیم بود.

با توجه به اینکه دمیرورز نمی‌تواند هیچ کاتالیزور نزدیک به صعود را پیش‌بینی کند این مورد می‌تواند نشان دهنده ضعف بیشتر برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال ضعیف‌تر باشد.

دمیرور گفت: انتظار دارد تعداد زیادی از دارایی‌های کریپتو در طول بازار نزولی از بین برود، مشابه آنچه در سهام‌های فناوری دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دنباله‌ای طولانی از دارایی‌های کریپتو وجود دارد که فکر می‌کنم به صفر می‌رسد و در واقع هیچ چشم‌انداز بلندمدتی ندارد، همانطور که در بسیاری از سهام‌های فناوری نیز دیده‌ایم.

لوئیس شومن، مدیرعامل سایت فریکس نیز دیدگاه مشابهی دارد و در گزارش اخیر خود پیش‌بینی کرد که رکود فعلی کریپتو می‌تواند تا ۹۰ درصد از کل پروژه‌های رمزنگاری را از بین ببرد.

شومن گفت: «این یک فرآیند پاکسازی است و پروژه‌های بزرگ بازار کریپتو جاویدان خواهند ماند اما به‌عنوان یک فرصت بزرگ برای بسیاری از تازه‌واردان به بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار عمل می‌کند. در حال حاضر این فرصت به نفع شجاعان حوزه ارزهای دیجیتال است».

ماه گذشته، مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر گفت: انتظار ندارد تا زمانی که تمرکز بهتری روی برنامه‌های کاربردی با ابزارهای مبتنی بر کسب‌وکار صورت نگیرد، بازار خرس کریپتو به پایان برسد.

کوبان همچنین بر این باور است که ادغام بین پروتکل‌های مختلف و بلاک‌چین‌ها در نهایت منجر به ادغام صنعت کریپتو خواهد شد زیرا موردی است که در هر صنعتی رخ می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۷۲.۱۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۹۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۷۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۹ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۴۲ میلیارد دلار است که ۳.۲۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۷۸ میلیارد دلار است که ۸.۶۲  درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۵۱ میلیارد دلار است که ۹۱.۱۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۱۱ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۹ هزار و ۴۷۸.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۵۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۰۵۳.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۲۴ درصد کاهش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۲۳.۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۶ درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۳۳.۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۴۲۰۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۱۷ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۱۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۹۲ درصد کاهش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۶.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۷ درصد کاهش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۰۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۶ درصد کاهش

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.