با ازکی‌پی، الان بخر بعدا پرداخت کن/ ارائه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار خرد

 خدمت جدید ازکی‌وام در حوزه BNPL در اسفندماه ۱۴۰۰ رونمایی شد و با نام ازکی‌پی فعالیت خود را شروع کرد.

درحال‌حاضر ارائه خدمت BNPL که با شعار «الان بخر، بعدا پرداخت کن» شناخته شده، با هدف تسهیل بیشتر در استفاده افراد از خدمات مالی، مورداستقبال بسیاری از کسب‌وکارهای فناوری‌های مالی قرار گرفته است. ازکی‌وام نیز در این راستا و به منظور گسترش عمق بازارهای مالی و خلق تجربه‌ای راحت‌تر برای افراد خدمت جدید خود را با نام ازکی‌پی وارد فاز اجرایی کرده و بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار خرد در دسترس تمام متقاضیان در سراسر کشور قرار داده است.

خدمت جدید ازکی‌وام در حوزه BNPL در اسفندماه ۱۴۰۰ رونمایی شد و با نام ازکی‌پی فعالیت خود را شروع کرد. ازکی‌پی این امکان را به افراد و سازمان‌ها می‌دهد که با حذف فرایندهای پیچیده تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار بگیرند و هزینه آن را در مدت معینی به‌عنوان مثال یک یا چند ماه، پرداخت کنند.

ازکی‌پی به ۲۰۰۰ کاربر سازمانی اعتبار خرد ارائه می‌دهد

در اولین مرحله، ازکی‌پی ۲۰۰۰ اعتبار خرد به کاربران سازمانی و ۶۰ هزار اعتبار خرد به کاربران عادی ارائه می‌دهد. در اعتبار خرد سازمانی افراد می‌توانند تا سقف ۱۰ میلیون و در اعتبار خرد عادی تا سقف یک میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند. البته این رقم در مراحل بعد قابل‌افزایش خواهد بود. به‌علاوه اعتبار اولیه‌ای که به هر فرد داده می‌شود، به‌صورت پلکانی در دفعات بعد بالاتر خواهد رفت. سازوکار این افزایش اعتبار هم به‌صورت کاملا شفاف به مشتریان اعلام می‌شود.

با ازکی‌پی، الان بخر بعدا پرداخت کن

تنوع در خرید با ازکی‌پی؛ از مد و پوشاک تا سفر

در ازکی‌پی افراد می‌توانند با دریافت این اعتبار، کالا یا خدمت موردنظر خود را در دسته‌های مختلفی مانند گردشگری و سفر، مد و پوشاک و کالاهای تندمصرف خریداری کنند. هدف ازکی‌وام با ارائه این خدمت، امکان انتخاب گسترده‌تر در خرید اعتباری است تا افراد بتوانند تمام کالاها و خدمات موردنیاز خود را از دسته‌بندی‌های مختلف تهیه کنند. در همین راستا در مراحل بعدی نیز دسته‌های متنوعی در حوزه سلامت، آموزش، خدمات و غیره به این لیست اضافه خواهد شد تا افراد بتوانند حق انتخاب بیشتری در خرید اعتباری خود داشته باشند.

برای استفاده از این خدمت نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نیست؛ متقاضیان می‌توانند این اعتبار را تنها ازطریق یک اعتبارسنجی آنلاین که نیازی به امضای هیچ سندی ندارد، دریافت کرده و اقساط آن را در طول هفته‌ها و ماه‌ها پرداخت کنند. ثبت‌نام برای دریافت  اعتبار در ازکی‌پی صرفا با کد ملی و شماره تماسی به نام فرد انجام می‌شود.

امکان پرداخت قسط حداکثر ۵ ماه

برای نحوه بازپرداخت ازکی‌پی شرایط مختلفی را درنظر گرفته تا افراد راحت‌تر بتوانند اعتبار مصرف‌شده را تسویه کنند. در حالت اول افراد می‌توانند اعتبار مصرف‌شده را آخر ماه بدون سود و کارمزد پرداخت کنند، اعتبار این دسته به‌سادگی مجددا شارژ می‌شود. در حالت دوم افراد با پرداخت حداقل ۲۰ درصد از اعتبار مصرف‌شده، مابقی اعتبار تسویه‌نشده را در طول حداکثر پنج ماه با کارمزد ۲ درصد پرداخت می‌کنند.

چشم‌انداز ازکی‌وام درراستای افزایش دسترس‌پذیری خدمات اعتباری، فراهم کردن امکان مقایسه و تنوع در خرید است. به همین دلیل ازکی‌پی، به‌عنوان عضو جدید خانواده ازکی‌وام در بحث اعتباردهی خرد تلاش می‌کند برای افراد و سازمان‌ها ارزش‌های متنوعی ایجاد کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.