حضور هلدینگ داده ورزی سداد در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

داده ورزی سداد به همراه بانک ملی ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد.

داده ورزی سداد از 2 تا 5 مردادماه در چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود در سالن 7 با معرفی محصولات BTM ارزی، احراز هویت و همراه بام میزان مخاطبین است.

داده ورزی سداد در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

گفتنی است همراه بام ملی با دریافت امتیاز 4.8 از کاربران، بالاترین سطح رضایت کاربران در بین اپلیکیشن های بانکی و پرداخت را داراست. بالاترین تعداد نصب در بین اپ های بانکی بیش از 7 میلیون نصب متعلق به همراه بام ملی است.

حضور هلدینگ داده ورزی سداد در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن، هوشمندی در دریافت خدمات مالی از جمله با مدیریت مالی شخصی، مخاطبین پر تکرار، گزارشات مالی است.همراه بام ملی علاوه بر خدمات ارزی، تمکن مالی، صندوق های سرمایه گذاری، سبد کاملی از خدمات بانکی و مالی (خدمات حساب، خدمات کارت، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت قبوض، خدمات پرداخت و …) را به کاربران ارائه می‌کند.

 

زیرساخت احراز هویت دیجیتال بانک ملی (دان) نیز مجهز به بروزترین الگوریتم های هوشمند تشخیص چهره (Face Recognition)، زنده بودن (Liveness Detection)، جعل عمیق (Deepfake Detection)، پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از تعاملات انسانی (Awareness Detection)،  قابلیت یکپارچه سازی با سایر زیرساخت‌ های امضای الکترونیک، قابلیت کنترل توسط اپراتور در صورت لزوم، قابلیت اسکن هوشمند کارت ملی و استخراج خودکار مشخصات هویتی،  قابلیت اسکن هوشمند تصویر امضای کاربر است.

BTM ارزی نیز به عنوان خدمات هوشمند مبتنی بر کانال فراگیر، تجربه کاربری یکسان با گوشی های لمسی را به مخاطب می‌دهد و خدمات ارزی و ریالی همزمان، گویا سازی ویژه نابینایان، شخصی سازی بر اساس پروفایل کاربر، گیمیفیکیشن و سرویس های مدرن و سامانه راهبری و هدایت مرکزی از قابلیت‌های آن است.

گفتنی است هلدینگ داده ورزی سداد علاوه بر حضور در این نمایشگاه، از یکشنبه ۲ مرداد‌ماه تا سه شنبه در نمایشگاه هم افزایی مدیریت که در محل مصلی تهران برگزار می‌شود، حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.