حضور بانک کشاورزی در جشنواره بانک محبوب من

هشتمین دوره جشنواره بانک محبوب من، با هدف تعیین محبوبترین بانک‌ها از نظر مشتریان، با حضور بانک کشاورزی برگزار می‌شود.

جشنواره «بانک محبوب من» امسال برای سال هشتم خود در حال برگزاری است. این جشنواره هرساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزار می‌شود و مشتریان شبکه‌ بانکی به سوالات مهم در خصوص خدمات بانکی پاسخ می‌دهند.

جشنواره «بانک محبوب من» که برای بار نخست در سال 1390 شروع به کار کرده تا کنون در مجموع، بیش از 600 هزار شرکت کننده داشته و ده‌ها میلیارد ریال جوایز نقدی روزانه و جوایز غیر نقدی مانند، کارت‌نقدی، سفرهای خارجی،یک دستگاه خودرو، تلفن همراه، سکه و نیم سکه، برای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی این جشواره، اختصاص یافته است.

در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک ها نظرسنجی اینترنتی به عمل خواهد آمد و در پایان، بانک برتر یا محبوب ترین بانک کشور از دید مشتریان و با رای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

هشتمین دوره جشنواره بانک محبوب من که از نهم خرداد آغاز شده تا دو ماه ادامه خواهد داشت .

این جشنواره با هدف ایجاد فرصتی برای آگاهی بانک‌ها و مدیران ارشد نظام بانکی از نظرات مشتریان در خصوص خدمات و محصولات بانکی و ایجاد زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان با مشارکت در فرآیندهای تصمیم گیری نظام بانکداری، توسط سایت بانکی برگزار شده است و شرکت کنندگان در نظرسنجی علاوه بر اثرگذاری درتعیین نقشه راه سیستم بانکی کشور، به قید قرعه از ده‌ها میلیارد ریال جوایز نقدی و غیر نقدی برخوردار خواهند شد.

مشتریان بانک کشاورزی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://festival.banki.ir و تکمیل فرم نظرسنجی اینترنتی، در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است بانک کشاورزی که در حال حاضر 1817 شعبه دارد و 50 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند، یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است.

بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة نزدیک 9 دهه‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکداری تخصصی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است و مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات بانکی بصورت حضوری در شعبه، از خدمات غیرحضوری این بانک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و انواع سامانه‌ها مثل سامانه تسهیلاتی، خرید آنلاین سهام و … بصورت 7*24 بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.